ER alle mon til julefrokost i dag ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

628 visninger
10 svar
0 synes godt om
12. december 2008

Ny mor

....her er da bare SÅ stille.... Nå, tror jeg smutter ud og rydder op i stedet for....
Birgitte (som har overstået de sidste julegaver på 2 timer i formiddag med to unger på slæb og bare trænger til pause )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2008

Mikkelmusen

Nej, årets eneste julefrokost for mit vedkommende er d. 26

jeg flader bare ud på sofaen indtil Filuca vågner

Anmeld

12. december 2008

Loggidut

nooo...men i morgen går det løs...så skal sloggi være så plakat hamrende....ja bare stiv...

vi har hyert en til at hente og bringe os...så den skal bare have gas!

Anmeld

12. december 2008

Rasmine

Næ, har været i skole og fremlægge min opgave.
I aften skal jeg til julefrokost med det sted hvor jeg er vikar. Bowle og noget.
I morgen skal vi til Flensborg til julefrokost.

Så ikke meget Baby.dk q-tid denne weekend.

Anmeld

12. december 2008

mor til en del

Næh, men manden er afsted, han har dog sagt at han kommer hjem inden kl. 16. så jeg kan få hentet Rosa på banegården.

Ingen julefrokost til mig overhovedet, men vi holde vist selv en lille en d. 26. da har Oscar nemlig fødselsdag, så det skal jo fejres..

Lisbeth.

Anmeld

12. december 2008

Nadi

Jeg sidder og ser talegaver til børn imens Dennis sover på sofaen. Har først lige fået sat mig ved computeren nu her.
Så håber ikke I alle sammen går nu hvor jeg er klar til spas og god snak

Anmeld

13. december 2008

Marco2

Jeps!! Igår havde vi julefrokost i biksen. Lækkert mad og skide skægt. Fra kl. 14.30 til ca. midnat. Der ku' jeg ikke holde til mere. Hvornår de andre er holdt ved jeg ikke.

Idag står den på 30-årsfødselsdags-åbent-hus hos en af tøserne fra min mødregruppe. Og i aften skal vi hen til et hold gode venner at spise. Hun har termin den 24. dec så det er jo nok sidste gang vi ser dem inden det går løs.

I morgen skal vi med svigerfamilien ud og fælde juletræ. Og om eftermiddagen er der juletræsfest på Thomas' arbejde.

SÅ er den weekend vist så rigeligt brugt....

Det er da ligefør man får stress....

Ag

Anmeld

13. december 2008

Lise

Ja, jeg var også afsted... Vi startede kl 9 med morgenmad, pakkespil og fernet-Branca.. så arbejdede vi til kl 13, hvorefter der var julefrokost i hele butikken (ca 600 ansatte). Det var super sjovt, og kom hjem kl 2...

Kunne ikke sove mere fra kl 6:30 så er virkelig træt idag

Anmeld

13. december 2008

Helle30

Var ikke til julefrokost i går, men vi var ude og spise hos et vennepar.
Og dér stiftede jeg så bekendtskab med wii-dillen. Sådan én tror jeg da godt, vi kunne få meget sjov ud af herhjemme.
Jeg holdt mig så lige fra boksning, for jeg havde ik' min vandrejournal med. Men bowling og tennis gik faktisk ret godt for mig.
Julefrokosten gemmer jeg til på fredag.

- Helle

Anmeld

13. december 2008

Astrid P

Ja, jeg var til julefrokost igår og hooooold da op hvor jeg gav den gas... Jeg kom sgu slet ikke i seng! Så jeg sidder her og føler mig temmelig brugt og gammel efter kun at have sovet sammenlagt 2 timer siden igår morges kl 6! Heraf var de 45 minutter i bilen på vej hjem, og så fik jeg lige en god times tid herhjemme under dynen inden turen gik til Grenå hvor vi skulle på julebesøg.

Så jeg tror sgu nok at jeg bare lige stener en film imens jeg slumrer på sofaen i aften, og så må jeg hellere komme i seng i ordentlig tid så jeg kan være en nogenlunde ordentlig mor for min datter i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.