Hjælp til facebook..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Men hvordan kan det så være at alle ikke kan se det?  Har 3 album hvor der står "alle" ved.. men når man ser på min profil udefra så kan de billeder ikke ses..

Jow jow, den er god nok  Jeg fik lige slettet en fra min venneliste, som gik ind på min profil bagefter - hun kunne sagtens se et album jeg havde sat til alle, selvom vi ikke er venner 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Men hvordan kan det så være at alle ikke kan se det?  Har 3 album hvor der står "alle" ved.. men når man ser på min profil udefra så kan de billeder ikke ses..

Er det fordi i ikke trykker i venstre side under profilbilledet, hvor der står billeder?

Ellers kunne jeg heller ikke se mine billeder fra min venindes profil 

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Jow jow, den er god nok  Jeg fik lige slettet en fra min venneliste, som gik ind på min profil bagefter - hun kunne sagtens se et album jeg havde sat til alle, selvom vi ikke er venner 

Man kan altså ikke se det med mig  Mine står til alle.. og har lige prøvet kigge og man kan kun se mine profil billeder..

Anmeld

5. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Man kan altså ikke se det med mig  Mine står til alle.. og har lige prøvet kigge og man kan kun se mine profil billeder..

Det er da sjovt, for det virker her.... 

Anmeld

5. juli 2011

Kris89

Babymor2010 skriver:

Det er faktisk lige omvendt! 

Der er 4 muligheder til at folk kan se et album på Facebook: 

Alle - her menes alle på nettet, selvom i ikke er venner. 

Venners venner - dine venners venner kan se dine billeder

Kun venner - her er det kun dine venner der kan se det

Brugerdefineret - her kan du indstille hvis f.eks. du ikke vil have din mor skal se et album, men resten af dine venner godt må 

så lærte jeg også noget idag Tak

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Det er da sjovt, for det virker her.... 

Mærkeligt.. men man kan jo også ændre på noget i "privat indstillinger".. så måske det skulle være der man skulle ændre på noget.. men kan sku ikke finde ud af det..

Anmeld

6. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Mærkeligt.. men man kan jo også ændre på noget i "privat indstillinger".. så måske det skulle være der man skulle ændre på noget.. men kan sku ikke finde ud af det..

Hmm jeg har en helt lukket profil, foruden det ene album - jeg ved ikke hvad dine indstillinger er?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.