Hjælp til facebook..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.095 visninger
16 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg har et foto album på facebook som jeg gerne vil have alle kan se.. Jeg har været inde i "ret profil" og klikket så der står "alle" i feltet.. altså skulle man tro alle kan se det.. men min mor som lige har oprettet en profil.. som ikke havde mig som ven endnu.. hun kunne ikke se det.. Hvordan gør man så??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. juli 2011

Azooo

Anonym skriver:

Jeg har et foto album på facebook som jeg gerne vil have alle kan se.. Jeg har været inde i "ret profil" og klikket så der står "alle" i feltet.. altså skulle man tro alle kan se det.. men min mor som lige har oprettet en profil.. som ikke havde mig som ven endnu.. hun kunne ikke se det.. Hvordan gør man så??

Du går ind i dit eget album, helt oppe står der  Rediger album så kan du se resten .. meget nemt nok 

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Du går ind i dit eget album, helt oppe står der  Rediger album så kan du se resten .. meget nemt nok 

Jamen det har jeg gjort.. altså der står "alle" kan se det.. men kan man ikke..  altså alle kan ikke se det..

Anmeld

5. juli 2011

Kris89

uden at love noget tror jeg altså at med "alle" menes der kun alle venner... altså de du ikk er venner med kan stadig ikke se...

Men kan let tage fejl

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Kris89 skriver:

uden at love noget tror jeg altså at med "alle" menes der kun alle venner... altså de du ikk er venner med kan stadig ikke se...

Men kan let tage fejl

Ok.. men hvordan gør man så, så alle skal kunne se det.. kan selv se at når man søger på en person man ikke er venner med.. så kan man nogengange se lidt af deres billeder..

Anmeld

5. juli 2011

Clisolka

Kris89 skriver:

Men kan let tage fejl

Det er faktisk lige omvendt! 

Der er 4 muligheder til at folk kan se et album på Facebook: 

Alle - her menes alle på nettet, selvom i ikke er venner. 

Venners venner - dine venners venner kan se dine billeder

Kun venner - her er det kun dine venner der kan se det

Brugerdefineret - her kan du indstille hvis f.eks. du ikke vil have din mor skal se et album, men resten af dine venner godt må 

Anmeld

5. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Ok.. men hvordan gør man så, så alle skal kunne se det.. kan selv se at når man søger på en person man ikke er venner med.. så kan man nogengange se lidt af deres billeder..

Prøv at se mit svar længere nede 

Anmeld

5. juli 2011

Anonym trådstarter

Babymor2010 skriver:

Prøv at se mit svar længere nede 

Men hvordan kan det så være at alle ikke kan se det?  Har 3 album hvor der står "alle" ved.. men når man ser på min profil udefra så kan de billeder ikke ses..

Anmeld

5. juli 2011

maria_wlt

Heza2410 skriver:

Lige et helt andet spørgsmål... Hvordan linker du???

Anmeld

5. juli 2011

Clisolka

Anonym skriver:

Men hvordan kan det så være at alle ikke kan se det?  Har 3 album hvor der står "alle" ved.. men når man ser på min profil udefra så kan de billeder ikke ses..

Jeg prøver lige noget - øjeblik 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.