Preghiera skriver:
Jo jeg ved jo hvad der er det gode valg og omvendt
Men jeg spørger fordi min kæreste han synes det var mærkeligt da jeg begyndte at snakke vitaminpiller og folinsyre allerede! Han synes bare jeg skal leve og ha' det godt "og så kommer resten af sig selv"
Og han har da ret men jeg ville HADE mig selv hvis der skulle være det mindste i vejen med sådan en lille bebs! "Skulle jeg være startet med vitaminer noget før?" bla bla bla, jeg ville blive groteskt ulykkelig!
Ha-ha, tillykke, du har en helt normal kæreste, sådan er mænd bare, de forstår det ikke - men så bland dem udenom og start på folinsyre nu her, det skader ikke dig, du kan ikke få for meget, og så er du sikker på at have tanket depoterne op (ren folinsyre koster noget i nærheden af 40 kr for 100 stk., så det er altså ikke særligt meget).
Det er da en god anledning til at få ryddet ud i nogle dårlige vaner, så start med at droppe smøgerne (de nedsætter fertiliteten temmeligt meget), spis lidt sundere, begynd at motionere - og ja, en enkelt genstand i ny og næ skader såmænd ikke, så lad være med at vende hele jeres liv på hovedet, men hav lidt mere omtanke med i indkøbene i hverdagen.
Anmeld