Vil bare lige sige tak...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Lisbeth1985

ønskebarn74 skriver:

Jeg er så glad for denne side, alle medlemmer og alle jer der driver siden... Jeg havde aldrig kommet igennem det helvede det er at være i fertilitetsbehandling uden jeres råd og støtte... Nu glæder jeg mig til at dele min graviditet og børn med jer... Ogt nyde gavn af alle jeres råd og støtte... Og især at kunne give tilbage for alt det jeg har fået... Så 1000 tak..  ... Vi ses imorgen...

Knus Lene

Selv tak søde Lene!! Denne side er fantastisk Jeg har virkelig sparet mange penge på psykologhjælp ved brugen af behandlingsgruppen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Chalala85

ønskebarn74 skriver:

Jeg er så glad for denne side, alle medlemmer og alle jer der driver siden... Jeg havde aldrig kommet igennem det helvede det er at være i fertilitetsbehandling uden jeres råd og støtte... Nu glæder jeg mig til at dele min graviditet og børn med jer... Ogt nyde gavn af alle jeres råd og støtte... Og især at kunne give tilbage for alt det jeg har fået... Så 1000 tak..  ... Vi ses imorgen...

Knus Lene

Sikke et dejligt indlæg Glæder mig også til at følge din mave og se guldet du bærer på Håber snart jeg hopper med på vognen

Anmeld

6. juli 2011

ønskebørn74

Lisbeth1985 skriver:

Selv tak søde Lene!! Denne side er fantastisk Jeg har virkelig sparet mange penge på psykologhjælp ved brugen af behandlingsgruppen

LOL... Også jeg...  Tror jeg var endt på den lukkede GG...

Anmeld

6. juli 2011

ønskebørn74

Chalala85 skriver:

Sikke et dejligt indlæg Glæder mig også til at følge din mave og se guldet du bærer på Håber snart jeg hopper med på vognen

for en rigtig ægfest....

Anmeld

6. juli 2011

Kløver

Selv tak, er også super glad for siden her

ser frem til at se de første scanningsbilleder, og de næste og forhåbentligt vil du også dele når din guldklump kommer til verden

Anmeld

6. juli 2011

ønskebørn74

Maja84 skriver:

Selv tak, er også super glad for siden her

ser frem til at se de første scanningsbilleder, og de næste og forhåbentligt vil du også dele når din guldklump kommer til verden

Ja da...  Glæder mig vildt til at prale....

Anmeld

6. juli 2011

Kløver

ønskebarn74 skriver:

Ja da...  Glæder mig vildt til at prale....

Kan jeg godt forstå, det ahr jo også været længe ventet, men så er glæden jo også stor Glæder mig til at følge med, er så spænden, og er meget glad på jeres vegne

Anmeld

7. juli 2011

Chalala85

ønskebarn74 skriver:

for en rigtig ægfest....

Haha fedt udtryk

Anmeld

7. juli 2011

Nessie

Tak i lige måde

Det er dejligt at kunne dele erfaring, viden og sorger med nogen der forstår det

Anmeld

7. juli 2011

ønskebørn74

Chalala85 skriver:

Haha fedt udtryk

Ideen kommer fra Caroline86... Hun skrev at mine ægbasser holdt fest i min mave...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.