Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ønskebarn74 skriver: Jeg er så glad for denne side, alle medlemmer og alle jer der driver siden... Jeg havde aldrig kommet igennem det helvede det er at være i fertilitetsbehandling uden jeres råd og støtte... Nu glæder jeg mig til at dele min graviditet og børn med jer... Ogt nyde gavn af alle jeres råd og støtte... Og især at kunne give tilbage for alt det jeg har fået... Så 1000 tak.. ... Vi ses imorgen... Knus Lene
Jeg er så glad for denne side, alle medlemmer og alle jer der driver siden... Jeg havde aldrig kommet igennem det helvede det er at være i fertilitetsbehandling uden jeres råd og støtte... Nu glæder jeg mig til at dele min graviditet og børn med jer... Ogt nyde gavn af alle jeres råd og støtte... Og især at kunne give tilbage for alt det jeg har fået... Så 1000 tak.. ... Vi ses imorgen...
Knus Lene
Selv tak søde Lene!! Denne side er fantastisk Jeg har virkelig sparet mange penge på psykologhjælp ved brugen af behandlingsgruppen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sikke et dejligt indlæg Glæder mig også til at følge din mave og se guldet du bærer på Håber snart jeg hopper med på vognen
Lisbeth1985 skriver: Selv tak søde Lene!! Denne side er fantastisk Jeg har virkelig sparet mange penge på psykologhjælp ved brugen af behandlingsgruppen
LOL... Også jeg... Tror jeg var endt på den lukkede GG...
Chalala85 skriver: Sikke et dejligt indlæg Glæder mig også til at følge din mave og se guldet du bærer på Håber snart jeg hopper med på vognen
for en rigtig ægfest....
Selv tak, er også super glad for siden her
ser frem til at se de første scanningsbilleder, og de næste og forhåbentligt vil du også dele når din guldklump kommer til verden
Maja84 skriver: Selv tak, er også super glad for siden her ser frem til at se de første scanningsbilleder, og de næste og forhåbentligt vil du også dele når din guldklump kommer til verden
Ja da... Glæder mig vildt til at prale....
ønskebarn74 skriver: Ja da... Glæder mig vildt til at prale....
Kan jeg godt forstå, det ahr jo også været længe ventet, men så er glæden jo også stor Glæder mig til at følge med, er så spænden, og er meget glad på jeres vegne
ønskebarn74 skriver: for en rigtig ægfest....
Haha fedt udtryk
Tak i lige måde
Det er dejligt at kunne dele erfaring, viden og sorger med nogen der forstår det
Chalala85 skriver: Haha fedt udtryk
Ideen kommer fra Caroline86... Hun skrev at mine ægbasser holdt fest i min mave...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128