Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg er så glad for denne side, alle medlemmer og alle jer der driver siden... Jeg havde aldrig kommet igennem det helvede det er at være i fertilitetsbehandling uden jeres råd og støtte... Nu glæder jeg mig til at dele min graviditet og børn med jer... Ogt nyde gavn af alle jeres råd og støtte... Og især at kunne give tilbage for alt det jeg har fået... Så 1000 tak.. ... Vi ses imorgen...
Knus Lene
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ønskebarn74 skriver: Jeg er så glad for denne side, alle medlemmer og alle jer der driver siden... Jeg havde aldrig kommet igennem det helvede det er at være i fertilitetsbehandling uden jeres råd og støtte... Nu glæder jeg mig til at dele min graviditet og børn med jer... Ogt nyde gavn af alle jeres råd og støtte... Og især at kunne give tilbage for alt det jeg har fået... Vi ses imorgen... Knus Lene
Jeg er så glad for denne side, alle medlemmer og alle jer der driver siden... Jeg havde aldrig kommet igennem det helvede det er at være i fertilitetsbehandling uden jeres råd og støtte... Nu glæder jeg mig til at dele min graviditet og børn med jer... Ogt nyde gavn af alle jeres råd og støtte... Og især at kunne give tilbage for alt det jeg har fået... Vi ses imorgen...
Åhh hvor er det sødt skrevet Så mærker jeg sku hormonerne nu... haha....
ønskebarn74 skriver: Jeg er så glad for denne side, alle medlemmer og alle jer der driver siden... Jeg havde aldrig kommet igennem det helvede det er at være i fertilitetsbehandling uden jeres råd og støtte... Nu glæder jeg mig til at dele min graviditet og børn med jer... Ogt nyde gavn af alle jeres råd og støtte... Og især at kunne give tilbage for alt det jeg har fået... Så 1000 tak.. ... Vi ses imorgen... Knus Lene
Hvor er det dejligt at høre Og selvom det har været hårdt og til tider hjerteskærende at følge din kamp, er det også smukt taget i betragtning hvad det har ført med sig. Fældede en tåre, da jeg så du havde testet positiv. Glæer mig super meget til at følge dig!
Lige over smukke...
Kan slet ikke vente til vi begge har vores bebser i armene!
Synes livet er fantastisk pt.
SELV TAK LENE
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128