MEGA sulten - hele tiden ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Giraffen

Hej piger

Så er PB i fuld gang - jeg har ÆL et eller andet sted i perioden fra i mandags til på mandag (meget grift beregnet).

Her de sidste par dage er jeg bare HELT VILDT SULTEN!! fik flæskesteg med hele svineriet igår - på vej hjem i bilen begyndte min mave at knurre

Jeg plejer ikke på den måde at være sulten men før hvor måltider ku gi mit decideret ondt i maven af at jeg ikke ku styre mig føles nu som om jeg har taget en lille snack

Hva siger I er der noget at være bekymret for - er det bare standard ÆL-periode eller? Vi har problemer med stofskiftet på min mors side (altså mor-datter linjen opad) - og det er arveligt. Men men men vil ikke bekymre mig hvis det er normal opførsel fra kroppens side

Nå sikke jeg fik plapret - vil bare lige høre om andre kender til det?

Ellers go søndag derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

metski83

Syntes generelt min krop har forandret sig meget efter p pille stop.

Mine hormoner er blevet total ustyrlige, og jeg tuder ufattelig meget over ting jeg ser, hør og læser... Min kæreste griner af mig.

Anmeld

3. juli 2011

Giraffen

det er altså utroligt hvad de piller reelt set gør ved kroppen -pludselig gir præmenstruel pludselig mening 

Anmeld

3. juli 2011

metski83

Giraffen skriver:

det er altså utroligt hvad de piller reelt set gør ved kroppen -pludselig gir præmenstruel pludselig mening 

Ja det er skræmmende at sådan nogle små piller kan styre ens krop så meget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.