Linda78 skriver:
Hej igen!
Jag hade en jätte jobbig förlossning den här gången. Förra gången tog det 18 timmar, och det är ju lång tid. Men det var trots allt första gången. Den här gången hade jag värkar till och från i 2 dygn, innan han äntligen kom ut. "Satt fast" och fick dras ut med sugklocka.
Men men nu är han här, och han är fantastisk så klart. Han heter Linus och vägde 4065 g och 54 cm. :-)
Storebror tycker än så länge om lillebror, men är extra trotsig mot mig och min sambo Rasmus. Nu har det ju bara gått 4 dagar så vi får se hur det fortsätter i framtiden.
Min familj kommer från Hudiksvall. 3 timmar norr om Stockholm. Så dom har den 11 timmars bilresa hit.
Vart kommer du ifrån?
Ha en skön semester så hörs vi när du är hemma igen. 
Linda
Hej Linda, Ursäkta men har inte alls sett att du skrivit tillbaka i tråden.., tror jag måste kryssa i att jag ska abonnera på denna tråd.
Låter inte roligt med en sån lång och svår förlossning, men skönt att Linus har det bra nu
.
Vad säger du om att ses v.35-36
? Det vore riktigt kul, om du fortf är intresserad.
jag kommer ifrån värmland, arvika..och tar nu flyget med barnen till gardermoen för att sedan åka till arvika, det är lättast.
hoppas familjebesöket har varit roligt och att ni kommit in mer i vardagen. och vi får skrivas vid när vi är tillbaka, det skulle vara så roligt...mvh
Anmeld