Lige flyttet til Bagsværd, gravid svensk pige venter nr. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.234 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Linda78

Hej!

Er helt ny her inde på baby.dk.

Jeg og min danske kæreste Rasmus og vores snart 3 årige søn William er lige flyttet til hus i Bagsværd.

Jeg arbejder til daglig som økonomiassistent i København, men er på barsel lige nu og venter vores lille prins nr 2. Jeg har termin her den 18 juli.

Jeg kender ikke andre som er på barsel her i området, men håber på at lære andre mødre at kende som måske har lyst til at mødes med de små ind i mellem.

Linda

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Happiness

Velkommen til

Håber du bliver glad for siden. Og glad for at bo i Bagsværd Bor selv på Amager.

Boede I i Sverige før, eller et andet sted i DK?

Anmeld

3. juli 2011

Linda78

Tak 

Vi har boet i Malmø i næsten 4 år. Men har pendlet til København hver dag! Det har fungeret fint, men det bliver nu rart at det ikke er så langt til arbejdet når "cirkusen" med aflevering af 2 børn starter! Heldigvis om lang tid. Nu skal vores dreng nr. 2 jo først ud, og jeg skal holde barsel ca 1 års tid! 

Anmeld

4. juli 2011

Happiness

Kan godt se at det ville være lidt problematisk med 2 krudtugler og al den pendlen Selv om det ikke er slemt fra Malmø. Men dejligt at I så er kommet tættere på.

Du er godt nok god til at skrive på dansk Har en svensk kollega, og der skal man tit liiiige tyde det en ekstra gang når hun skriver

Anmeld

7. juli 2011

Linda78

Jeg har arbejdet i Danmark i 10 år, så lidt dansk har jeg da lært. Selvom det nok aldrig bliver helt perfekt når man flytter til et andet land som voksen. 

Er I nogle her på baby.dk som plejer at mødes også eller foregår det meste i "debatten"?

Anmeld

8. juli 2011

Happiness

Jeg har mødtes med nogle herindefra. Og vi har da talt om at gøre det igen. Tror bare man skal få arrangeret noget, for mange er interesseret i nye bekendtskaber, og så er det jo rart at få snakket med dem, som man skriver med herinde.

Anmeld

11. juli 2011

Sabina

Linda78 skriver:

Hej!

Er helt ny her inde på baby.dk.

Jeg og min danske kæreste Rasmus og vores snart 3 årige søn William er lige flyttet til hus i Bagsværd.

Jeg arbejder til daglig som økonomiassistent i København, men er på barsel lige nu og venter vores lille prins nr 2. Jeg har termin her den 18 juli.

Jeg kender ikke andre som er på barsel her i området, men håber på at lære andre mødre at kende som måske har lyst til at mødes med de små ind i mellem.

Linda

Velkommen til
Jeg bor selv i Kgs. Lyngby så det er ikke så langt fra Bagsværd ..

Håber i alle falder godt til . Og Tillykke med den lille som snart kommer til verden ..

Anmeld

14. juli 2011

Linda78

Tak Sabina! 

Jeg har termin på mandag, så går bare og venter og venter nu. Gik 4 dage over med mit første barn. Så regner med at vi får vente lidt endnu.

Hvordan går det for dig? Ser at du er gået lidt over tid..

Anmeld

1. august 2011

Nattan1986

Jeg er også fra sverige, men kun boet her i danmark i 3 år.

Jeg bor ikke lige ved bagsværd, men i rødovre. men synes ikke at det er såå langt fra den ene side til den anden her i københavn.

Jeg har en dreng på 3 uger, samt en datter på 2 år...og har gjerne lyst at mødes med andre mødrer.

Anmeld

2. august 2011

Linda78

Hej Nattan!Kul att du skrev. Lillebror kom till världen för 2 dagar sedan. Så nu är man 2 barns mamma. Jag vill gärna träffas. Får bara lite mycket besök från min svenska familj mfl nu dom närmaste veckorna men hoppas vi kan träffas nått längre fram i tiden. Vh Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.