3 d scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. december 2008

Mca<3

Han var rigtig rigtig fin ,,, alt blev undersøgt Har fået super mange gode billeder med hjem ,,,,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

mette moren

3 gangs mor skriver:

Han var rigtig rigtig fin ,,, alt blev undersøgt Har fået super mange gode billeder med hjem ,,,,

vil da godt se ham, hvis man må? mette

Anmeld

15. december 2008

jolu

Det lyder bare rigtig dejlig......kan godt forstå du glæder dig..... Er stadig ked af at jeg ikke fik det lavet med min lille sveske......

Anmeld

15. december 2008

Mca<3

Ha jo ,, ville også prøve at lægge billeder på .. det må lige vente Jeg er en klovn til computere ,,, Så det må blive i aften ,, Lægen der scannede mig sagde ellers at det var tit de fandt store misdannelser el , andre problemer med barnet som ikke er blevet opdaget ved alm scanninger .. Ubehageligt altsåå .. Navle snor-moderkage - det hele fungerede og var perfekt ... lille fin dreng på 840 gram ,, ikke meget syntes man, men helt normal når man er 25 uger og 2 dage ...

Anmeld

15. december 2008

Mca<3

3 gangs mor skriver:

Ha jo ,, ville også prøve at lægge billeder på .. det må lige vente Jeg er en klovn til computere ,,, Så det må blive i aften ,, Lægen der scannede mig sagde ellers at det var tit de fandt store misdannelser el , andre problemer med barnet som ikke er blevet opdaget ved alm scanninger .. Ubehageligt altsåå .. Navle snor-moderkage - det hele fungerede og var perfekt ... lille fin dreng på 840 gram ,, ikke meget syntes man, men helt normal når man er 25 uger og 2 dage ...

Selfølgelig ikke tit ,,, heldigvis ,, men det var sket en del gange ,, ,måtte lige korrigere mig selv ..

Anmeld

15. december 2008

mette moren

3 gangs mor skriver:

okay det vidste jeg ikk min pige var også helt fin, heldigvis da!! min jordemor skød hende til at veje 800gram og jeg er 29+1, men heldigvis vejede hun 1129gram, så hun tog noget kun fejl!! jeg er også en klovn til komputer, så jeg forstår glæder mig til at se ham

Anmeld

15. december 2008

Mca<3

jolu skriver:

Det lyder bare rigtig dejlig......kan godt forstå du glæder dig..... Er stadig ked af at jeg ikke fik det lavet med min lille sveske......

Det kan jeg godt forstå , det er noget af et minde ... Har lavet en collage med billederne i en lille ramme ,,,, meget sødt ,

Anmeld

15. december 2008

Mca<3

mette moren skriver:

okay det vidste jeg ikk min pige var også helt fin, heldigvis da!! min jordemor skød hende til at veje 800gram og jeg er 29+1, men heldigvis vejede hun 1129gram, så hun tog noget kun fejl!! jeg er også en klovn til komputer, så jeg forstår glæder mig til at se ham

Det er alligevel vildt de ikke vejer mere nu når man tænker på hvor hårdt de egentlig kan sparke ,,,,

Anmeld

15. december 2008

Diana...

Det var dejligt at det gik godt, det er så spændende, vi glæder os til at se billeder

Diana

Anmeld

15. december 2008

mette moren

3 gangs mor skriver:

Det er alligevel vildt de ikke vejer mere nu når man tænker på hvor hårdt de egentlig kan sparke ,,,,

ja det kan godt gøre pænt ondt men en sjov fornemmelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.