3 d scanning...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2008

mette moren

Mathilde skriver:

Ejjj hvor bliver det spændende Det tror jeg bestemt også jeg vil, når jeg er noget længere henne!!!

Mathilde

P.s. Nogle der kan anbefale et godt sted at få det gjort? Jeg bor på Mors, Jylland.

har hørt man kan få det i aarhus for 800.. men ved ikk lige hvor mors ligger iforhold til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2008

Diana...

mette moren skriver:

har hørt man kan få det i aarhus for 800.. men ved ikk lige hvor mors ligger iforhold til

Ja der ligger nogen steder i århus men vi fik at vide på hospitalet at vi skulle passe på med de billige steder for de kunne god finde på og bare lægge et ansigt på hvis de ikke lige kan få et godt billed af ansigtet og 800 er billigt. så vi tog en klinik i silkeborg staden for som hospitalet anbefalet os.

Anmeld

12. december 2008

mette moren

Diana/Claus skriver:

Ja der ligger nogen steder i århus men vi fik at vide på hospitalet at vi skulle passe på med de billige steder for de kunne god finde på og bare lægge et ansigt på hvis de ikke lige kan få et godt billed af ansigtet og 800 er billigt. så vi tog en klinik i silkeborg staden for som hospitalet anbefalet os.

okay vildt!! de skulle da ha en over fingerne!! min pige havde tær og hænder i ansigtet hele tiden så det er lidt svert at se hende... men hellere det end et el andt barn de bare har sat på!! jeg ga 1200 for det på sundhedshuset i aalborg

Anmeld

12. december 2008

Mca<3

PiaR skriver:

ii hvor er det spændende.. kan godt forstå du glæder dig...

Det er en kæmpe oplevelse.... Rigtig god fornøjelse...

Her er mine, fra da jeg ventede Mads, hvis du har lyst til at se

http://www.mimamik.dk/3Dscanning.htm

Knus fra Pia...

Årh hvor var de gode ..

Hvor er han sød ,,, glæder mig endnu mere nu

Anmeld

12. december 2008

Mathilde

mette moren skriver:

Det er da billigt Det tager et par timer til Århus, så det er nu ikke så slemt... Tak for tippet.

Anmeld

12. december 2008

mette moren

Mathilde skriver:

Det er da billigt Det tager et par timer til Århus, så det er nu ikke så slemt... Tak for tippet.

jeg fik lige af hvide af diana/claus, at man skulle passe på de billige steder!! det står lidt længere oppe af siden.

Anmeld

12. december 2008

Diana...

mette moren skriver:

okay vildt!! de skulle da ha en over fingerne!! min pige havde tær og hænder i ansigtet hele tiden så det er lidt svert at se hende... men hellere det end et el andt barn de bare har sat på!! jeg ga 1200 for det på sundhedshuset i aalborg

Ja det sgu snyd de kan det, det jo for at slippe for at gi en ekstra garanti scanning hvis man ikk lige får et godt billed af ansigtet. Jeg ga 1400 i silkeborg rigtig godt sted, og der kom vi op til en ekstra scanning fordi vi ikke kunne få ham til at vise ansigtet, han lå og gemte sig nede i min lysken så jeg måtte op og hoppe osv griner rigtig sjovt og stå og hoppe med en stor gravid mave griner...

Anmeld

12. december 2008

mette moren

Diana/Claus skriver:

Ja det sgu snyd de kan det, det jo for at slippe for at gi en ekstra garanti scanning hvis man ikk lige får et godt billed af ansigtet. Jeg ga 1400 i silkeborg rigtig godt sted, og der kom vi op til en ekstra scanning fordi vi ikke kunne få ham til at vise ansigtet, han lå og gemte sig nede i min lysken så jeg måtte op og hoppe osv griner rigtig sjovt og stå og hoppe med en stor gravid mave griner...

he he jeg var ude og tisse og vi skubbede og puffede også til maven men vi fik nu et par meget goe selv om hun gemte sig lidt

Anmeld

14. december 2008

Mathilde

mette moren skriver:

Ja hold da op hvor frækt!
Så vil jeg hellere give lidt mere for det. Det tager også kun små 2 timer til Ålborg herfra, så det er da muligt at vi også vælger sundhedshuset i Ålborg

Anmeld

14. december 2008

mette moren

Mathilde skriver:

Ja hold da op hvor frækt!
Så vil jeg hellere give lidt mere for det. Det tager også kun små 2 timer til Ålborg herfra, så det er da muligt at vi også vælger sundhedshuset i Ålborg

det kan jeg godt forstå!! jeg er ihvertfald sikker på det var min pige jeg så da hun har træk fra sin far der får man også tjækket barnets organer og hvis man vil vide kønnet er det også med i prisen!! og dvd film også. mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.