Fårup sommerland Og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Julemusen

Der kan sagtens være at det er ment som en advarsel, men dem tager jeg så også til mig  Better safe than sorry. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

FogL

Kitty-Katten skriver:

Der kan sagtens være at det er ment som en advarsel, men dem tager jeg så også til mig  Better safe than sorry. 

Det er rigtig nok .. Må bare sidde og kigge på og spise is!

Anmeld

3. juli 2011

Mettefpigen

Min mening er at jeg synes det ville være dumt at prøve de store ruchebaner.... Jeg elsker også selv de vilde, men jeg har ikk selv gjort det og må vente med det til engang efter fødslen.... Synes det er synd at tage chancen hvis der skulle ske noget....

Anmeld

3. juli 2011

Fenja09

Hvis jeg var dig ville jeg tage med og nyde turen, men uden at prøve alle de vilde ting, som frister. Vi skal selv en tur til Fårup her i sommer, og jeg må nøjes med at nyde en is mens de andre prøver de forsk. ting

Fårup og andre sommerforlystelser er der også næste år - så mon ikke man lige overlever en enkelt sommer uden

Anmeld

3. juli 2011

Mettefpigen

Fenja09 skriver:

Hvis jeg var dig ville jeg tage med og nyde turen, men uden at prøve alle de vilde ting, som frister. Vi skal selv en tur til Fårup her i sommer, og jeg må nøjes med at nyde en is mens de andre prøver de forsk. ting

Fårup og andre sommerforlystelser er der også næste år - så mon ikke man lige overlever en enkelt sommer uden

Anmeld

3. juli 2011

FogL

Fenja09 skriver:

Nu bor jeg ikke I Danmark så ved ikke om det bliver til noget igen næste år eller senere.. 

Men har skam også tænkt mig at tage med :-) 

Anmeld

3. juli 2011

Fenja09

ciepige skriver:

Nu bor jeg ikke I Danmark så ved ikke om det bliver til noget igen næste år eller senere.. 

Men har skam også tænkt mig at tage med :-) 

Okay, så er Fårup selvfølgelig ikke lige inden for rækkevidde, men mon ikke der findes et sommerland der hvor du bor

Synes da også du skal tage med - det skal nok blive hyggeligt, og næste gang kan du så tage et lille vidunder med

Anmeld

3. juli 2011

FogL

Fenja09 skriver:

Okay, så er Fårup selvfølgelig ikke lige inden for rækkevidde, men mon ikke der findes et sommerland der hvor du bor

Synes da også du skal tage med - det skal nok blive hyggeligt, og næste gang kan du så tage et lille vidunder med

Der er mange andre steder at tage hen hernede.. Men nu var det fordi jeg aldrig har været der, og jeg savner de danske forlystelsesparker... 

Anmeld

3. juli 2011

Fenja09

ciepige skriver:

Der er mange andre steder at tage hen hernede.. Men nu var det fordi jeg aldrig har været der, og jeg savner de danske forlystelsesparker... 

Det er da også rigtig hyggeligt at tage i sommerland herhjemme, så forstår da godt hvis du er lidt træt af ikke at kunne prøve forlystelserne, men mon ikke der er et eller andet du kan prøve som ikke er så vildt

Anmeld

3. juli 2011

FogL

Fenja09 skriver:

Det er da også rigtig hyggeligt at tage i sommerland herhjemme, så forstår da godt hvis du er lidt træt af ikke at kunne prøve forlystelserne, men mon ikke der er et eller andet du kan prøve som ikke er så vildt

Jo - jeg skal helt sikkert grave guld!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.