Fårup sommerland Og gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.927 visninger
25 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

FogL

Ja... 

Er det noget jeg må? Lidt træls at betale for noget, som jeg ikke kan/må  

Jeg har aldrig været der så ved ikke hvor vilde forlystelserne er. 

Til den tid vil jeg være i ca 8-9 uge. 

tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Frk Mig

Ja... 

tak.

Du kan da godt tage derind .. men tror ikk der er mange ting man kan prøve .. jeg skal i fårup d 10 og vil være 10 uger henne .. men jeg skal ikk op og prøve noget .. det tør jeg ikk ..  Mange af de rutche baner der er syntes jeg er for vild til det .. 

Anmeld

3. juli 2011

FogL

Frk Mig skriver:

Du kan da godt tage derind .. men tror ikk der er mange ting man kan prøve .. jeg skal i fårup d 10 og vil være 10 uger henne .. men jeg skal ikk op og prøve noget .. det tør jeg ikk ..  Mange af de rutche baner der er syntes jeg er for vild til det .. 

Træls :-( Har glædet mig et år til det 

Anmeld

3. juli 2011

-Sigrid-

ciepige skriver:

Ja... 

tak.

Tja, jeg sprang fra 5 m vippen i svømmehallen for godt en måneds tid henne, og tror det er nogenlunde det samme? Babyen er sund og rask.

Anmeld

3. juli 2011

Frk Mig

ciepige skriver:

Træls :-( Har glædet mig et år til det 

Ja det er træls når man virkelig har glædet sig .. Der er da os nogle ting der ikk er vilde .. Men langt de fleste syntes jeg er for vild til at jeg vil op i dem .. 

Anmeld

3. juli 2011

Millesmammi

ciepige skriver:

Ja... 

tak.

Tror ikke det skader, for de kan holde til mere end hvad man tror. Jeg har i tivoliet i Sverige da jeg var 10 uger henne med mille, og prøvede hvad jeg ville ha gjort hvis jeg ikke var gravid, og det er altså meget vildere end Fårup, :-)

Anmeld

3. juli 2011

FogL

Millesmammi skriver:

Tror ikke det skader, for de kan holde til mere end hvad man tror. Jeg har i tivoliet i Sverige da jeg var 10 uger henne med mille, og prøvede hvad jeg ville ha gjort hvis jeg ikke var gravid, og det er altså meget vildere end Fårup, :-)

Okay.. Holder mig fra dem hvor der er en bom over babypunktet så :-) Tænkte også at meget ville være fint - måske ikke lige trærutsjebanen, men ellers (elsker ellers trærutjsebaner!)

Anmeld

3. juli 2011

Maja_4000

Jeg var på bakken sidste år i 16. uge .. Spurgte ved de ting jeg gerne ville prøve , og fik kun OK ved den der 4-D biograf .. De kan jo ikke garanterer at der ikke sker noget .. Men jeg turde ikke tage chancen

Anmeld

3. juli 2011

Julemusen

Har lige været i Fårup sommerland i torsdags, og der står ved de fleste forlystelser, at gravide ikke må komme med. ligesom folk med dårlig ryg heller ikke må. Er pga den måde man bliver spændt fast på over maven. JEg kunne kun prøve vandcyklerne, toget, riverrafting, træstammerne og nogle børneting. MEga træls! Jeg er selv 24 uger henne, men gør ikke nogen forskel hvor langt man er henne, da det er de ryk i forlystelserne som er problemet. 

Anmeld

3. juli 2011

FogL

Kitty-Katten skriver:

Har lige været i Fårup sommerland i torsdags, og der står ved de fleste forlystelser, at gravide ikke må komme med. ligesom folk med dårlig ryg heller ikke må. Er pga den måde man bliver spændt fast på over maven. JEg kunne kun prøve vandcyklerne, toget, riverrafting, træstammerne og nogle børneting. MEga træls! Jeg er selv 24 uger henne, men gør ikke nogen forskel hvor langt man er henne, da det er de ryk i forlystelserne som er problemet. 

Har dårlig ryg, men har altså aldrig haft problemer med at prøve. 

Er det ikke bare for, at man ikke kan sige, at man ikke er blevet advaret? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.