Æv..!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

466 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

frk-stoltze

4-5 dage med rigtig ømme brystvorter, ca en uge inden forventet mens. Så tager vi på ferie og vi hygger og sådan og så holder mine bryster op med at være ømme, jeg har en del kvalme på ferien og kunne ikke spise som jeg plejede.

men mens kommer ikk på dagen, men har jag og niv i underlivet.
Mensen går over med 4 dagen og så kommer den mig som lige havde håbet sådan og vi har prøvet i snart 8 måneder, men hun 1 måned efter kæresten er komme hjem fra mili.

Synes det er svært med den skide ventetid og det bliver ikk bedre, når man høre ens gl. klassekammerater bliver gravide.
Trængte bare lige til at komme lidt af med det...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

LotteN

frk-stoltze skriver:

4-5 dage med rigtig ømme brystvorter, ca en uge inden forventet mens. Så tager vi på ferie og vi hygger og sådan og så holder mine bryster op med at være ømme, jeg har en del kvalme på ferien og kunne ikke spise som jeg plejede.

men mens kommer ikk på dagen, men har jag og niv i underlivet.
Mensen går over med 4 dagen og så kommer den mig som lige havde håbet sådan og vi har prøvet i snart 8 måneder, men hun 1 måned efter kæresten er komme hjem fra mili.

Synes det er svært med den skide ventetid og det bliver ikk bedre, når man høre ens gl. klassekammerater bliver gravide.
Trængte bare lige til at komme lidt af med det...

ØVøv, så tror du lige den er der og så kommer mens. Verden er bare så uretfærdig nogle gange...

Du får en masse  med på vejen og så håber jeg snart i har heldet med jer.
Jeg kender desævrre godt til dine tanker - kæmper selv samme kamp nu.

Anmeld

3. juli 2011

metski83

Nej ventetiden er bestemt ikke sjov. Og det er vildt frustrerende, når man så gerne vil selv.

Og jeg syntes bare alle omkring mig bliver gravide, og bliver faktisk ked af det, når jeg hører det.

Anmeld

3. juli 2011

frk-stoltze

Ja jeg bliver også altid lidt ked af det inden i mig selv, og så når jeg kommer hjem, så fælder jeg nogen gange en tåre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.