Pyha!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

900 visninger
10 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Anonym trådstarter

nu har vi rundet de 2 år i forsøget på at blive forældre...  Der er endelig blevet sat noget igang mht. udredning. Da det jo har lykkkes mig at blive gravid men når vi så når uge 10 mister vi der

Syntes t har været en lang rutsjebanetur.. Men har stadig håb om vi selv kan lavet vores bebs så det er vel meget godt...

Ville ikke noget med indlæget bare lidt nedtrykt på sådan en kedelig søndag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Carina1977

Anonym skriver:

nu har vi rundet de 2 år i forsøget på at blive forældre...  Der er endelig blevet sat noget igang mht. udredning. Da det jo har lykkkes mig at blive gravid men når vi så når uge 10 mister vi der

Syntes t har været en lang rutsjebanetur.. Men har stadig håb om vi selv kan lavet vores bebs så det er vel meget godt...

Ville ikke noget med indlæget bare lidt nedtrykt på sådan en kedelig søndag

Ville ikke smutte uden at give dig et kram

Jeg har selv mistet 3 gange....heldigvis har de 2 af gangene været relativt tidligt.

Jeg håber de finder ud af, hvad der er galt, og om der kan gøres noget. 2 år er også lang tid at forsøge. Jeg kunne forestille mig at det er ved at være meget hårdt psykisk.

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Hvor er du sød

Det er rigtig hårdt psykisk da mange omkring os er blevet forældre og nogle af dem havde termin ca. samme tid som mig.

Mistede du efter hinanden eller har du født ind i mellem? Kom du i udredning?

Anmeld

3. juli 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Hvor er du sød

Det er rigtig hårdt psykisk da mange omkring os er blevet forældre og nogle af dem havde termin ca. samme tid som mig.

Mistede du efter hinanden eller har du født ind i mellem? Kom du i udredning?

Nej mit er over en længere årrække.....jeg tror bare jeg har været uheldig

Første gang jeg var gravid, fik jeg en dejlig dreng ud af det  men efterfølgende graviditeter, har det gået galt.

Åhh det er bare så hårdt, når dem omkring en bliver gravide/får børn, når man selv kæmper så hårdt. Jeg håber virkelig det lykkes jer snart at blive forældre. det er så uretfærdigt at nogen skal kæmpe så hårdt for det.

Hvor gammel er du?

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg er 22 år

Anmeld

3. juli 2011

Carina1977

Anonym skriver:

jeg er 22 år

Ok så er det jo bestemt ikke alderen der gør det. Det var jo noget andet, hvis du var midt/ sidst i 30´erne....så kunne man måske bedre forstå, hvis det var svært for dig at få et barn. men du er jo kun 22, og det er jo ingen alder. Øv

Man forestiller sig jo ikke, at det skal blive så svært, så snart man beslutter sig for at få børn. Jeg håber du bare har været meget uheldig, og at den næste gang bliver der. Hvor mange gange har du mistet?

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Håber også at jeg bare har været rigtig uheldig

Men har mistet 4 gange

Anmeld

3. juli 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Håber også at jeg bare har været rigtig uheldig

Men har mistet 4 gange

Det var godt nok også mange gange  Man kan jo næsten ikke undgå at miste modet. men det er godt du er kommet under udredning....måske der er en løsning på det

Anmeld

3. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja håber der kan findes en løsning på det.. Men på gode dage har jeg massere af mod og de gode dage er der heldigvis mange af

Anmeld

3. juli 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Ja håber der kan findes en løsning på det.. Men på gode dage har jeg massere af mod og de gode dage er der heldigvis mange af

Det var godt  ellers må du læsse af herinde. Der er mange søde tøser herinde, der gerne vil lytte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.