Pop Cakes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NÅ de damer  Nu har jeg tænkt mig at jeg vil begive mig ud i dette nye eventyr og lave nogle fine pop cakes til min datters 1 års fødselsdag.

Men hvad skal jeg vide inden jeg går igang? Nogen gode tricks? Hvad skal jeg købe (skal først brugde dem næste weekend så kan godt nå at bestille materialer hjem fra nettet)??

Håber I kan hjælpe

Du kan se mine svar i denne tråd. Har lavet Cake pops/ popcakes tilbage i 2009, og har ret godt styr på det. Så spørg, hvis der er andet.

https://www.baby.dk/debat/119957pi1/snak-om-kager/pop-cakes-spoergsmaal.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Englebassen82

Som pinde kan du også bruge sugerør... det gjorde jeg sidst. da jeg også syntes pindende hurtigt kan blive dyre..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. juli 2011

Anne85

h_bernie skriver:

Jeg har prøvet at lave dem dagen før og mine var i hvert fald super lækre.

Super  Var bare bange for om kagen ville begynde at glide ned af pinden - eller om chokoaden ville blive tarvelig efter en dag i køleskabet

Anmeld

7. juli 2011

h_bernie

Anne85 skriver:

Super  Var bare bange for om kagen ville begynde at glide ned af pinden - eller om chokoaden ville blive tarvelig efter en dag i køleskabet

Det gjorde mine i hvert fald ikke. Kagen vel pga. "klister" var rigtig svampede. Havde dem ude af køleskabet et stykke tid inden de skulle spises, så de ikke var kolde. Virkelig lækre og rigtig sjovt. God fornøjelse med det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.