Pop Cakes...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.381 visninger
13 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Anne85

NÅ de damer  Nu har jeg tænkt mig at jeg vil begive mig ud i dette nye eventyr og lave nogle fine pop cakes til min datters 1 års fødselsdag.

Men hvad skal jeg vide inden jeg går igang? Nogen gode tricks? Hvad skal jeg købe (skal først brugde dem næste weekend så kan godt nå at bestille materialer hjem fra nettet)??

Håber I kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

LISBETH:-)

NÅ de damer  Nu har jeg tænkt mig at jeg vil begive mig ud i dette nye eventyr og lave nogle fine pop cakes til min datters 1 års fødselsdag.

Men hvad skal jeg vide inden jeg går igang? Nogen gode tricks? Hvad skal jeg købe (skal først brugde dem næste weekend så kan godt nå at bestille materialer hjem fra nettet)??

Håber I kan hjælpe

Du skal bruge chokoladekage (eller hvilken som helst anden kage), smørcreme af en eller anden slags - jeg bruger PSC, pinde, candy melts eller anden chokolade der kan smeltes og så noget pynt hvis det skal på!

Og så ellers kig på youtube det var sådan jeg kom igang, der er rigtig mange gode videoer.

God fornøjelse

Anmeld

3. juli 2011

Anne85

lisbeth2910 skriver:

Du skal bruge chokoladekage (eller hvilken som helst anden kage), smørcreme af en eller anden slags - jeg bruger PSC, pinde, candy melts eller anden chokolade der kan smeltes og så noget pynt hvis det skal på!

Og så ellers kig på youtube det var sådan jeg kom igang, der er rigtig mange gode videoer.

God fornøjelse

Tuuuusind tak.... så lige jeg vil you tube den

Nu siger du PSC... øøhhh... for sårn en helt nybegynder som mig er det volapyk

Anmeld

3. juli 2011

Anne85 skriver:

Tuuuusind tak.... så lige jeg vil you tube den

Nu siger du PSC... øøhhh... for sårn en helt nybegynder som mig er det volapyk

ha ha ha sorry!

PSC er palmin smør creme du finder opskriften herinde et sted.

Anmeld

3. juli 2011

Anne85

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha sorry!

Tak

Anmeld

4. juli 2011

maj2011

lisbeth2910 skriver:

ha ha ha sorry!

ja undskyld jeg lige blander mig. men vil høre om man kan bruge træ pinde??? dem man kan bruge til grill??? syntes de pinde man køber er ret så dyre.

vh majbrit som også vil prøve...

kan man købe candy melt i supermarked eller??

Anmeld

4. juli 2011

maj2011 skriver:

ja undskyld jeg lige blander mig. men vil høre om man kan bruge træ pinde??? dem man kan bruge til grill??? syntes de pinde man køber er ret så dyre.

vh majbrit som også vil prøve...

kan man købe candy melt i supermarked eller??

Jo du kan vel bruge alle slags pinde bare de er godkendt til fødevarer dog vil jeg mene at træpindene er alt for tynde, det skal være noget med lidt tykkelse.

Candy melts kan man ikke købe i supermarkeder men man kan købe det i kagebutikker og så i kop og kande - du kan også bare bruge alm chokolade til at smelte og det kan man jo købe over alt, men så er det kun brun og hvid og ikke noget med farve i!

Kan godt forstå du vil lave nogen det smager skønt og er rigtig sjovt!

Anmeld

4. juli 2011

maj2011

lisbeth2910 skriver:

Jo du kan vel bruge alle slags pinde bare de er godkendt til fødevarer dog vil jeg mene at træpindene er alt for tynde, det skal være noget med lidt tykkelse.

Candy melts kan man ikke købe i supermarkeder men man kan købe det i kagebutikker og så i kop og kande - du kan også bare bruge alm chokolade til at smelte og det kan man jo købe over alt, men så er det kun brun og hvid og ikke noget med farve i!

takker mange gange :-)

Anmeld

6. juli 2011

Anne85

lisbeth2910 skriver:

Hej igen!

Har du prøvet at lave dem dagen før de skal bruges? Kan de mon det eller bliver de kedelige?

Anmeld

6. juli 2011

h_bernie

Anne85 skriver:

Hej igen!

Har du prøvet at lave dem dagen før de skal bruges? Kan de mon det eller bliver de kedelige?

Jeg har prøvet at lave dem dagen før og mine var i hvert fald super lækre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.