Kunne bare tude...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

446 visninger
3 svar
0 synes godt om
3. juli 2011

Mette&Lasse

Har forsøgt og blive gravid i 9 mdr nu, skuffelse efter skuffelse.. Og nu kommer en veninde og siger  hun er 9 uger henne.. og de måtte forsøge hele 3 mdr.. Hvorfor ikke mig, jeg ønsker så meget en baby...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Levi&LilysMor

Ja kan forestille mig det er rigtig træls, at hun er blevet gravid på kortere tid end dig når du venter og venter, men altså, de kunne bare hurtigere og det skal andre bare være glade for, din tur kommer nok når tiden er rigtig ... så vær glad på din venindes vegne og prøv at lade være med at tænke på pb hele tiden, har hørt at når man kommer lidt fra tanken så kan baby bare komme ligepludselig

Anmeld

3. juli 2011

ønskebørn74

Har forsøgt og blive gravid i 9 mdr nu, skuffelse efter skuffelse.. Og nu kommer en veninde og siger  hun er 9 uger henne.. og de måtte forsøge hele 3 mdr.. Hvorfor ikke mig, jeg ønsker så meget en baby...

Kender det alt for godt...  for at det snart er jeres tur!!!

Anmeld

3. juli 2011

Mette&Lasse

Jeg er også super glad på hendes vegne.. Og ved hun hepper på mig.. Nogen gange er det bare så svært at holde humøret oppe.. Er efterhånden den eneste der ikke er gravid eller har børn i gruppen... Må finde mig nogle ekstra veninder.. Måske en 14 årig.. Kunne være jeg kunne nå det inden hende..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.