Katvig rygsække til salg ( twinboys ) blå eller rød

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2.003 visninger
13 svar
0 synes godt om
11. december 2008

twinboys

Ja så fik jeg en god pris på dem...

Pr. stk. 250kr + porto

Normal pris 300 kr + porto

SPAR 50kr...

De er gode til udflugt, taske til dagplejen, vuggestuen, børnehaven mv.

Fåes i disse to farver...

Kontakt mig på casmaj9@gmail.com

Bestilling af taskerne er gældende, jeg bestiller ikke hjem og så ønsker man ikke alligevel... Så det er bindende...

Majbritt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2008

LotteN

uha, du er streng Majbritt - nu sidder jeg jo her og savler over den røde taske igen igen...
havde desværre fuldstændig glemt denne fantastiske taske, da jeg var med min mor ude og købe gave til Lærke og hun valgte og købe en dagplejetaske til hende!! øvøv

Anmeld

11. december 2008

twinboys

LotteN skriver:

uha, du er streng Majbritt - nu sidder jeg jo her og savler over den røde taske igen igen...
havde desværre fuldstændig glemt denne fantastiske taske, da jeg var med min mor ude og købe gave til Lærke og hun valgte og købe en dagplejetaske til hende!! øvøv

Thi hi ned og byt den og skynd dig at købe den fede billige taske... Har kun få tilbage... Mormor vil da kunne forstå det...Majbritt

Anmeld

11. december 2008

LotteN

jeg tror lige jeg må ringe til den kære mormor imorgen og høre hvad hun siger til det
Men jeg bliver nødt til og spørge igen(har allerede glemt det) - et det et stort rum indeni? koster den 50 kr og sende?

Anmeld

11. december 2008

twinboys

LotteN skriver:

jeg tror lige jeg må ringe til den kære mormor imorgen og høre hvad hun siger til det
Men jeg bliver nødt til og spørge igen(har allerede glemt det) - et det et stort rum indeni? koster den 50 kr og sende?

Skynd dig at ring til hende nu, for har kun en tilbage... jo mener den kan sendes for 42kr...

Majbritt

Anmeld

11. december 2008

LotteN

så har jeg snakket med hende og hun får byttet den anden -men så sparrer man jo sådan set ikke rigtig noget, når portoen udgør dette!!!

hvor stor er den, sådan højdemæssigt. er den stor nok til at have div. ting til dagplejen? er det et stort rum?

Anmeld

11. december 2008

twinboys

LotteN skriver:

så har jeg snakket med hende og hun får byttet den anden -men så sparrer man jo sådan set ikke rigtig noget, når portoen udgør dette!!!

hvor stor er den, sådan højdemæssigt. er den stor nok til at have div. ting til dagplejen? er det et stort rum?

Jepper stort rum...

Mine drenge bruger den i børnehaven... Her kan de have deres sanddaler, frugtposen, madpakken og hue og luffer i...

Min veninde bruger hendes til hendes datter... Her har hun skiftetøj, hue, handsker sutter m.v. i... Bleerne tager du jo ikke med frem og tilbage... Der har hun vel en pakke stående hos hendes dagplejer....

Ang. porto så kan den sendes for 33kr...

Du får den sidste røde...

Sender du mig en mail med oplysninger om din bestilling, farve og adresse til mig...

Majbritt

Anmeld

11. december 2008

LotteN

jeg har sendt dig en PB herinde i stedet for - min mail driller lige nu..

Anmeld

11. december 2008

twinboys

LotteN skriver:

jeg har sendt dig en PB herinde i stedet for - min mail driller lige nu..

Bare super... Skriver til dig når jeg skal bede om penge ...

Majbritt

Anmeld

11. december 2008

twinboys

De røde er udsolgt nu... Få tilbage i blå...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.