jeg har gjort det igen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

358 visninger
5 svar
0 synes godt om
11. december 2008

Loggidut

Taget mit 1 årige barn med ud og handle i myldertiden..

hvor dum kan man være...?

tankegangen var at hun trængte til at komme lidt ud blandt andre mennesker, for nu har hun jo været snottet over nogle dage...men for helvede en skrigeunge, selv om jeg stod på hovedet for hende, og christian hoppede rundt som en idiot...så skreg hun så hele butikken kunne høre det...
hvis ikke hun fik lov at kyle med den nye pakke sutter jeg havde købt til hende, så skreg hun som om djævlen var efter hende...

hele vejen gennem kassen, mens vi pakkede vare...og fandme om der ikke står en gut i køen ved siden af og siger...har de ikke nogle ørepropper herude...jeg ænsede det bare ikke, orkede det ikke...og jeg gik totalt i vrede og skældte ud på de store børn ...selv om der slet ingen grund var til det..

øv øv øv...da vi gik til bilen skreg hun, mens jeg spændte hende fast skreg hun, og det sekund jeg startede bilen pludrede og sang hun...møgunge!

så jeg har netop bekendtgjort over for min mand, at det kun skete den ene gang at jeg har hende med ud at handle...aldrig mere...hun kan fandme blive hjemme...øv, for en tur!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2008

Marco2

Been there, done that, got the T'shirt.....and NEVER doing it again!!

Anmeld

11. december 2008

bette

Marco2 skriver:

hahah kunne ik have sagt det bedre selv,.. lige på nær at jeg gør det gang på gang..

Anmeld

11. december 2008

Nadi

Marco2 skriver:

Jeg har sgu også t-shirten

Anmeld

11. december 2008

ivfmarie

Jeg havde Malte med i dag, han var egentlig flink nok, men da jeg var ved at betale besluttede ungen lige at han ville tage et hovedspring ud af barnevognen!! Ohh ve! Heldigvis spottede jeg det ud af øjnkrogen, og jeg nåede akkurat at gribe fat i hans jakke så han ikke røg på snotten!

pheuww... der fik jeg sgu lige et bette adrenalin-kick

Anmeld

12. december 2008

Helle30

Her er det nu mest mig selv, jeg ikke skal tage med ud og handle i myldretiden. Jeg kan blive så edder-fandango over alle de idioter, der tilsyneladende kun er taget ud og handle for at tåge rundt på p-pladsen og i butikken og gå i vejen.
Når folk standser midt i det hele for at nærlæse indkøbssedlen - eller de ikke kan fatte at orientere sig, før de skifter retning/drejer ud mellem nogle hylder, hvorved man må hugge hælene i og kaste sig til siden for ikke at ramme dem - eller de dér, der bare skal køre så tæt på i kassekøen, at de ramler ind i ens røv med vognen. Oijj mand. Jeg bliver helt hidsig bare af at skrive om det
Sofie sidder som regel bare pænt i indkøbsvognen og siger haaaarj til alle tågegængerne, men så vågner de da i det mindste et øjeblik, og måske glatter det også lidt ud på de lyn-og-torden-øjne, jeg sikkert lige har sendt dem.
Det eneste, Sofie kan blive lettere anstrengt af er, hvis jeg (selv) lige står og tåger lidt over f.eks. valget mellem røget medister og kødpølse. Det gider hun ikke sidde og vente på, og så udstøder hun sådan en anstrengt brummelyd, som bliver højere og højere. Hun kan også finde på at gribe fat i køledisk eller reol i et forsøg på at få vognen til at køre videre.
Hun har været med til at handle ind næsten hver dag, siden hun var str. lift i indkøbsvogn, og så længe det er hyggeligt, så tager jeg hende med.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.