Hvordan går det motorisk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

fif

isimaven skriver:

Zoe er lidt af et dovendyr hun har jo også 2 meget villige søskende der underholder på slap line og henter legetøj så hun behøver ikke at komme nogen steder

Hun er dog begyndt at bakke lidt på maven og hun kommer op i kravlestilling og rokker lidt men ellers er hun højst tilfreds siddende på numsen og kigge på de store men mon ikke hun pludselig finder ud af det.

Hihi jo self kommer hun da til det.. Vores pige, kan heller ikk finde fidusen helt endnu men er rigtig god til at sidde nu!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

isimaven

fif skriver:

Hihi jo self kommer hun da til det.. Vores pige, kan heller ikk finde fidusen helt endnu men er rigtig god til at sidde nu!!!

hehehe jo det har du nok ret i hun bliver nok ikke bare siddende for evigt og så får vi gang i huset her

Anmeld

3. juli 2011

fif

isimaven skriver:

hehehe jo det har du nok ret i hun bliver nok ikke bare siddende for evigt og så får vi gang i huset her

Hehe neej mon dog!! så får hun bare sidde sår tilsidst ... ej, men spændende blir det da, når de kan komme lidt rundt selv.

Anmeld

3. juli 2011

isimaven

fif skriver:

Hehe neej mon dog!! så får hun bare sidde sår tilsidst ... ej, men spændende blir det da, når de kan komme lidt rundt selv.

ja de ser så søde ud i fuld gallop på alle fire

Anmeld

3. juli 2011

fif

isimaven skriver:

ja de ser så søde ud i fuld gallop på alle fire

Det glæder jeg mig til.. Nu har du jo prøvet det, et par gange før

Anmeld

3. juli 2011

isimaven

fif skriver:

Det glæder jeg mig til.. Nu har du jo prøvet det, et par gange før

ja det kan du godt glæde dig til det er en skøn tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.