Hvordan går det motorisk??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.625 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

Helman

Jeg er super stolt over at Julius er begyndt at kravle Han har i 3 ugers tid været i kravle stilling og kunne kravle baglæns, men i forgårs begyndte at gå fremad, til hans egen store jubel 

Idet at Julius begyndte at kravle baglæns, fangede han hurtig den med at sætte sig op! Og nu hvor han kommer omkring, er han også begyndt at rejse sig op ad ting Men hvorfor er det altid de ting som kan bevæge sig, som de vil rejse sig op ad??? Det gjorde min store dreng også

Hvad med jeres puds???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

Clisolka

Helman skriver:

Jeg er super stolt over at Julius er begyndt at kravle Han har i 3 ugers tid været i kravle stilling og kunne kravle baglæns, men i forgårs begyndte at gå fremad, til hans egen store jubel 

Idet at Julius begyndte at kravle baglæns, fangede han hurtig den med at sætte sig op! Og nu hvor han kommer omkring, er han også begyndt at rejse sig op ad ting Men hvorfor er det altid de ting som kan bevæge sig, som de vil rejse sig op ad??? Det gjorde min store dreng også

Hvad med jeres puds???

Hmm her har Isabella ikke helt fundet ud af, at få benene med op. Hun møver sig fint frem og vender sig - men måsen? Den er så småt begyndt at komme med op nu, så det er nok kun et spørgsmål om tid 

Hun kan sidde selv, men ikke stå op ad ting - endnu 

Anmeld

3. juli 2011

fif

Babymor2010 skriver:

Hmm her har Isabella ikke helt fundet ud af, at få benene med op. Hun møver sig fint frem og vender sig - men måsen? Den er så småt begyndt at komme med op nu, så det er nok kun et spørgsmål om tid 

Hun kan sidde selv, men ikke stå op ad ting - endnu 

Hihi vores pige, har heller ikk fanget den endnu numsen kommer osse op, når hun ligger i sin seng eller i vores !! Meen det kommer jo på et tidspunkt ve man, men bare ikk hvornår Glæder mig til det i hvert fald...

Anmeld

3. juli 2011

Clisolka

fif skriver:

Hihi vores pige, har heller ikk fanget den endnu numsen kommer osse op, når hun ligger i sin seng eller i vores !! Meen det kommer jo på et tidspunkt ve man, men bare ikk hvornår Glæder mig til det i hvert fald...

Heh ja, det gør vi også herhjemme 

Anmeld

3. juli 2011

fif

Babymor2010 skriver:

Heh ja, det gør vi også herhjemme 

jaa, men så er der jo osse bare mere man ska holde øje me haha... Nu ve vi jo hvor vi har dem lige pt

Anmeld

3. juli 2011

Clisolka

fif skriver:

jaa, men så er der jo osse bare mere man ska holde øje me haha... Nu ve vi jo hvor vi har dem lige pt

Ohhhh ja! Og mig der synes Isabella er slem nu

Og det væreste er: vi skal have renoveret vores lejlighed i midten af august - det skal da nok blive hyggeligt med en småkravlende baby  

Anmeld

3. juli 2011

fif

Babymor2010 skriver:

Ohhhh ja! Og mig der synes Isabella er slem nu

Og det væreste er: vi skal have renoveret vores lejlighed i midten af august - det skal da nok blive hyggeligt med en småkravlende baby  

haha fedt!!!! men det ska jo nok gå alligevel...

Anmeld

3. juli 2011

Clisolka

fif skriver:

haha fedt!!!! men det ska jo nok gå alligevel...

Ja ja, det gør det selvfølgelig 

Anmeld

3. juli 2011

Kaufie

Naja er nok lidt langsom motorisk - eller også er hun bare forvænt med at andre springer og danser for hende, så hendes behov for at komme omkring er ikke så stort endnu. Bare storebror på snart 4 er i nærheden, så behøver hun ikke strække sig efter legetøj.

Hun trillede fra mave til ryg fhv tidligt - allerede som 4 mdr - men siden da halter hun lidt efter de andre i min IRL mødregruppe. Hun kommer lidt rundt om egen akse på maven, men møver sig hverken frem eller tilbage. I løbet af den sidste uges tid har hun fanget fidusen med at sidde - og dét er hun faktisk ret god til.

Nu skal det ikke forståes sådan at jeg er bekymret for hendes motorik - det skal nok komme - og som I selv er inde på, så er det noget nemmere at holde styr på en endnu-ikke-kravlende baby - og det er en fordel i et hus med en storebror, der elsker små dimser/tusser/grene og sten og ikke helt har forstået at han skal holde dem ude af Najas rækkevidde.

Naja er forresten også først fra 4.dec, så der kan jo ske meget i løbet af bare 14 dage.

Anmeld

3. juli 2011

isimaven

Zoe er lidt af et dovendyr hun har jo også 2 meget villige søskende der underholder på slap line og henter legetøj så hun behøver ikke at komme nogen steder

Hun er dog begyndt at bakke lidt på maven og hun kommer op i kravlestilling og rokker lidt men ellers er hun højst tilfreds siddende på numsen og kigge på de store men mon ikke hun pludselig finder ud af det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.