Har du småbørns abonnement hos Falck??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. juli 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Okey... 

Den store pakke vi har er jeg ret glad for at der er kurser vi kan deltage i... Krisehjælp (10 timer gratis) Andre små ting.. 

Den mellemste pakke har også førstehjælpskursus... Hmm...må lige ind og læse omkring forskellen igen - efter hvad jeg lige forstod så var den eneste forskellem mellem den mellemste og store pakke at den store pakke havde sygekørsel og at man kunne komme 3 afsted på kursus i stedet for 2. GÅr ud fra at dette er handy hvis man har en større storebror eller lillesøster som også kunne lære noget - eller hvis man f.eks. havde en babysitter/ung pige i huset

Ingen af disse 2 ting har vi brug for, så derfor passede en mellemste pakke til os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. juli 2011

Mka

Jeg har falck små børn, og vil helt vildt godt på kursus. Men er bare så sur over at deres næste kursus i nærheden af mig er til oktober. Og de har ingen kurser i juni,juli og august, selvom at vores børn også vokser der.

Anmeld

13. juli 2011

Mira0911

Mka skriver:

Jeg har falck små børn, og vil helt vildt godt på kursus. Men er bare så sur over at deres næste kursus i nærheden af mig er til oktober. Og de har ingen kurser i juni,juli og august, selvom at vores børn også vokser der.

Hvor på siden ser man hvornår kurserne er? Kan simpelthen ikke finde det... 

Anmeld

13. juli 2011

Ellie79

Vi blev også standset den anden dag, men da vi begge har opdateret første hjælps kurser. Jeg er uddannet pædagog og bogreolen vælter i bøger med barnets udvikling så vi ikke rigtig nogen grund til det. Måske hvis vi var første gangsforældre men ikke nu som anden gangs.

Vores egen forsikring dækker pskykologisk krisehjælp så tænker vi er dækket godt ind + vi har bil skulle der opstå noget..

Anja 39+2

Anmeld

13. juli 2011

Mka

Mira0911 skriver:

Hvor på siden ser man hvornår kurserne er? Kan simpelthen ikke finde det... 

hmm det var også svært at finde, men øverst på siden, under online et eller andet mener.

Anmeld

13. juli 2011

Mira0911

Mka skriver:

hmm det var også svært at finde, men øverst på siden, under online et eller andet mener.

Jeg finder det nok.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.