Har du småbørns abonnement hos Falck??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Hvem?

Hmm.... 

Vi har bil... Så det kan ikke betale sig så? 

Men kurserne, krisehjælpen osv kan man jo som forældre godt bruge... og når barnet kommer til skade, mht. kørsel... 

Vi har det også og vi har 2 biler, det kan sagtens betale sig alligevel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Mira0911

SanneBoe skriver:

Vi har det også og vi har 2 biler, det kan sagtens betale sig alligevel

Ja.. blev sådan lidt, jamen vi har bil... Men kan sagtens bruge de andre ting de tilbyder..

Anmeld

2. juli 2011

Hvem?

Mira0911 skriver:

Ja.. blev sådan lidt, jamen vi har bil... Men kan sagtens bruge de andre ting de tilbyder..

Præcis og dyrt er det jo ikke

Anmeld

2. juli 2011

Mira0911

SanneBoe skriver:

Præcis og dyrt er det jo ikke

Nemlig... 

Anmeld

2. juli 2011

Trine89

vi har det også  

Hovedgrunden til at vi fik det er fordi vi ikke har bil.
men ellers jah så er det bare for at sikre os, vores kommende datter og gæsterne som kommer i vores hjem

Og så er der også bare nogle gode ting med som de forskellige kurser osv..

Selvom vi endnu ikke har haft brug for det, så syntes jeg alligevel at pengene er lagt godt ud,  

Anmeld

2. juli 2011

Mira0911

Men kurserne - skal de ikke tages inden for en bestemt periode?? 

Anmeld

13. juli 2011

Wimmie

Åbner lige en "gammel" debat men det kunne vist ikke betale sig at lave en ny om emnet

Er også lige blevet ringet op af Falck ang. denne Småbørns-pakke, og jeg har takket ja. Bagefter finder jeg så ud af at hun (naturligvis) ikke fortæller at der er 3 forskellige grupper - heldigvis har jeg 14 dage til at fortryde eller nedgradere - kan nemlig ikke helt se formålet i den største pakke når vi selv har 2 biler og et almindeligt Falck-abonnement hvor der også er sygekørsel med.

Men tror vi tager Småbørn-plus abonnementet

Anmeld

13. juli 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Åbner lige en "gammel" debat men det kunne vist ikke betale sig at lave en ny om emnet

Er også lige blevet ringet op af Falck ang. denne Småbørns-pakke, og jeg har takket ja. Bagefter finder jeg så ud af at hun (naturligvis) ikke fortæller at der er 3 forskellige grupper - heldigvis har jeg 14 dage til at fortryde eller nedgradere - kan nemlig ikke helt se formålet i den største pakke når vi selv har 2 biler og et almindeligt Falck-abonnement hvor der også er sygekørsel med.

Men tror vi tager Småbørn-plus abonnementet

Jeg forstår ikke helt det der med biler... 

Vi har en bil... Og vi har super pakken... 

Flere og flere siger det er penge ud af vinduet, hvor andre med biler har haft glæde af abonnementet... 

Anmeld

13. juli 2011

Wimmie

Mira0911 skriver:

Jeg forstår ikke helt det der med biler... 

Vi har en bil... Og vi har super pakken... 

Flere og flere siger det er penge ud af vinduet, hvor andre med biler har haft glæde af abonnementet... 

Jeg ser det som at hvis vores barn bliver syg og vi har mindst én bil hjemme så vil der jo også være mindst én til at køre efter medicin eller køre barnet til lægen/på sygehuset. Og hvis det er alvorligt nok er det jo alligevel en ambulance der skal til

Derfor tænker jeg at det er overflødigt...ved ikke helt hvad det ellers skulle bruges til.

Anmeld

13. juli 2011

Mira0911

Wimmie skriver:

Jeg ser det som at hvis vores barn bliver syg og vi har mindst én bil hjemme så vil der jo også være mindst én til at køre efter medicin eller køre barnet til lægen/på sygehuset. Og hvis det er alvorligt nok er det jo alligevel en ambulance der skal til

Derfor tænker jeg at det er overflødigt...ved ikke helt hvad det ellers skulle bruges til.

Okey... 

Den store pakke vi har er jeg ret glad for at der er kurser vi kan deltage i... Krisehjælp (10 timer gratis) Andre små ting.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.