Hvad er jeres holdning??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

betjenten

Vores dreng får lov til at smage ALT... Om det er slik, chips eller rå løg er lige meget... Han er meget nysgerrig når vi spiser noget, og hvis han ikke må smage bliver han STIKTOSSET... Og ja han får da også engang imellem en lille is når det er rigtig varmt  Han er 13 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

4xGreve

Der er jeg meget frisindet... JA det er okay, Daniella får både slik, kage, chips, sodavand osv. men ikke hver dag...

syntes bare det er vigtigt at holde øje med deres tænder (hendes er 100% perfekte) holde øje med vægten samt begrænse mængden af gangen. men syntes det er okay de får det f.eks 1 gang om ugen...

Anmeld

2. juli 2011

4xGreve

betjenten skriver:

Vores dreng får lov til at smage ALT... Om det er slik, chips eller rå løg er lige meget... Han er meget nysgerrig når vi spiser noget, og hvis han ikke må smage bliver han STIKTOSSET... Og ja han får da også engang imellem en lille is når det er rigtig varmt  Han er 13 mdr.

Hehe Daniella nyder virkelig også sine is når det er varmt

Anmeld

2. juli 2011

betjenten

WiitrioeN skriver:

Hehe Daniella nyder virkelig også sine is når det er varmt

Dejligt at jeg ikke er den eneste der giver mit barn is

Anmeld

2. juli 2011

L.J.L

Herhjemme er vi meget afslappede omkring hvad vores søn på 19 mdr spiser. Han får både sundt og sødt. Vi kan sagtens sidde og hygge med en gang popcorn, chips eller hjemmebagt kage. Han skal have lov at smage hvad han har lyst til, men selvfølgelig alt med måde. Dog har han endnu ikke smagt vingummi og lakrids, nok fordi vi ikke spiser det så det er aldrig tilgængeligt herhjemme.

Anmeld

2. juli 2011

Dansker i England

Min datter er 22 mdr, og hun får lov til at smage, hvis det er På bordet og vi andre spiser det. Har stem særlige anledninger, men hvad jeg faktisk mente var en gang imellem, for sådan har det været siden hun var ca 15 mdr. Hun bryder sig dog ikke så meget om det og vil hellere have et stykke frugt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.