Hvad er jeres holdning??!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Er det okay for børn på 1-1 1/2 år at spise chips og andre søde sager?!

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.243 visninger
15 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

Anonym trådstarter

Er faktisk bare nysgerrig mht dette emne .... Det er ikke ment som en kritik eller løftet pegefinger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

B&J

Min dreng har da smagt kage da han fyldte år og har da også smagt boller og kiks men slik og chip nej det har han ikke smagt i nu men han har heller ikke så mange tænder til slik men chips, det behøver han jo ikke... men et par enkelt skader jo ingen

Anmeld

2. juli 2011

Sara.

Min første fødte Lærke var vi MEGET tilbage holden med alt sødt.... Første gang hun smagte cola var hun 2½.
Men må nok indrømme at vi denne gang har givet Nor lov til at smage meget mere end Lærke fik...
For vi noget når han er vågen så må han også få (han er næsten 15 mdr nu). Bl.a. igår da der var disney sjov skulle vores Lærke have lidt chips, så fik Nor også.
Mht. først at spise det når Nor sover, er det svært da hans sovetider er som Lærkes om aftenen...
Har stemt andet, da det ikke kun er ved særlige lejligheder, men tænker heller ikke "han skal jo smage det før eller siden"

Anmeld

2. juli 2011

.....

Synes det er okay med kage, juice osv, i begrænset mænger selvfølgelig. Men vil nok ikke begynde med chips osv, i den alder

Anmeld

2. juli 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Er faktisk bare nysgerrig mht dette emne .... Det er ikke ment som en kritik eller løftet pegefinger

Ved særlige lejligheder og så ud fra devisen at de skal smage.

De tager ingen skade af at smage en is eller andet.
Så ja..ved særlige lejligheder...men jeg har nu sat kryds ved at de skal smage det hele

Kærligst
Sussie

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Min første fødte Lærke var vi MEGET tilbage holden med alt sødt.... Første gang hun smagte cola var hun 2½.
Men må nok indrømme at vi denne gang har givet Nor lov til at smage meget mere end Lærke fik...
For vi noget når han er vågen så må han også få (han er næsten 15 mdr nu). Bl.a. igår da der var disney sjov skulle vores Lærke have lidt chips, så fik Nor også.
Mht. først at spise det når Nor sover, er det svært da hans sovetider er som Lærkes om aftenen...
Har stemt andet, da det ikke kun er ved særlige lejligheder, men tænker heller ikke "han skal jo smage det før eller siden"

"før eller siden" er måske heller ikke liige så god en formulering ... Sorry..

Anmeld

2. juli 2011

Sara.

Er lige kommet i tanke om at jeg faktisk fik ORDINERET IS til min datter da hun var 5 mdr... Hehe.... Så det fik hun egentlig der. En filur....

Anmeld

2. juli 2011

aarhusmor

Grundlæggende synes jeg ikke børn skal have sådan noget. Jeg har dog stemt ved særlige lejligheder. Det har jeg ikke fordi jeg tænker weekender eller alle familiefester, men jeg tænker at der sker ikke noget ved at de prøver det en enkeltgang.

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

Min har selvfølgelig også fået lov at plaske i sin egen kage til sin 1 års fødselsdag ..... Jeg tænkte mere chips og slik.. ... Min er 4 år og får stadig ikke chips, syntes bare ikke behovet er der.. Selvfølgelig må han smage, men stod der fx en skål på bordet til en fødselsdag, så fik han ikke lov bare at gå og spise af den.. Slet ikke da han var 1 1/2 år.. ... Men er det mig som er helt galt på den??

Anmeld

2. juli 2011

Anonym trådstarter

lærkes_mor skriver:

Er lige kommet i tanke om at jeg faktisk fik ORDINERET IS til min datter da hun var 5 mdr... Hehe.... Så det fik hun egentlig der. En filur....

Det syntes jeg nu også er helt i orden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.