Lang cyklus - hvad ville I gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

731 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

stumpL

Er på cd 38 idag, hvad sker der for cyklus  

Den har været så fin på 32, 36, 34 dage efter p-pille stop.. (p-pille stop feb. 2011) 

Nu hvor jeg tænker tilbage, så var min cyklus uregelmæssig inden jeg fik p-piller, havde altid ekstra trusser og bind med i skoletasken for vidste aldrig hvornår mans kom.

Har brugt æl-teste denne cyklus, men ikke fået en hel positiv test.

Ville I give det nogle cyklusser endnu og hvis cyklus bare bliver længere og længere, må jeg have fat i den kære læge. Ihh hvor er det altså træls..

Ville I også vente eller bare tage fat i lægen nu ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Louise Diana Ovesen

Der kan jo ikke ske noget ved at kontakte læge jo. 

Min cyklus har lidt sit eget liv, det er rigtig træls. Så kender til problemet. Jeg har købt en kalender bare til at kan holde nøje øje med det. Jeg er først nu begyndt og holde øje med det. Men skal til læge på torsdag, blanandet på grund af det.

Min cyklus er også rigtig lang, og det er svært og finde ud af det syntes jeg.

Jeg er først begyndt nu, og skal til læge torsdag. Så hvis det går dig meget på, syntes jeg da du skal prøve at ringe, eller hvis du kan skrive til din læge

Kan være de måske kan hjælpe dig lidt

Anmeld

2. juli 2011

stumpL

Louise Diana Ovesen skriver:

Der kan jo ikke ske noget ved at kontakte læge jo. 

Min cyklus har lidt sit eget liv, det er rigtig træls. Så kender til problemet. Jeg har købt en kalender bare til at kan holde nøje øje med det. Jeg er først nu begyndt og holde øje med det. Men skal til læge på torsdag, blanandet på grund af det.

Min cyklus er også rigtig lang, og det er svært og finde ud af det syntes jeg.

Jeg er først begyndt nu, og skal til læge torsdag. Så hvis det går dig meget på, syntes jeg da du skal prøve at ringe, eller hvis du kan skrive til din læge

Kan være de måske kan hjælpe dig lidt

Jeg har også en lille kalender jeg sætter kryds på når mens kommer + skriver cykluslængde ned på mobilen Håber du giver en opdatering omkring hvad din læge siger til din cyklus ?Hvor lang er din cyklus ?

Anmeld

3. juli 2011

modesty

Man siger jo at der er grund til at blive undersøgt hvis cyklussen er over 35 dage. Og da din har ligget på vippen hele tiden, så synes jeg da bare at du skal hive fat i lægen - det må være rigeligt med fire måneder som udgangspunkt :-) Det er min holdning at man hellere skal presse lidt på med at blive tjekket end at vente for at være høflig. HVIS der er noget galt, eller lægen mener at der er grund til at gøre noget, så kan man jo få hormoner for at afhjælpe problemet :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.