Hvad skal hun hedde ? Hilfe !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Tvillingemor80

Emily Elisabeth Kate Jacobsen ? det da sødt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

MelikkazMoar

132319 skriver:

Så er han nok min langt ude, et eller andet sted-fætter Har han også engelske aner?

orrh det aner jeg ikke .. han hedder Daniel seider
ved ikke hvor navnet er fra

Anmeld

2. juli 2011

Chrizta

Profilbillede for Chrizta

Synes det er nogle utrolig smukke navne og de fungerer godt sammen. De er alle 3 klassiske og engelske :-)
Ville nok vælge enten Emily Elisabeth Kate eller Emily Kate.
synes ikke det ville gøre noget med 4 navne, Kate er jo også ret kort.

Min datter har også 4 navne, Langt fornavn, Kort fornavn, Kort mellemnavn og Langt efternavn. Men vi bruger kun fornavn og efternavn i daglig tale. :-) Håber at I finder en løsning der passer jer begge.

Isabell  (Nov. 2009) ��

Elina (Sep. 2012) ��

Adrien (Juni 2020) ��

Anmeld

2. juli 2011

Dansker i England

Emily Cathrine lyder ret godt, synes jeg. (Kate er en forkortelse af Cahrine).

Anmeld

2. juli 2011

FogL

Jeg synes det lyder rigtig fint sammen. Emily Kate Elisabeth synes jeg dog er den fineste kombi, men det er self. op til jer! 

Anmeld

2. juli 2011

eElak

Jeg synes at Emily Kate lyder bedst.. 

Emily Elisabeth er for det første meget langt, og desuden så lyder navnene meget ens i sig selv.. 

Hvad med Kate Elisabeth? så er det også lige dobbelt royalt (britiske kongefamilie) ;-)

Anmeld

3. juli 2011

Levi&LilysMor

Emily Elisabeth Jacobsen klinger bedst i mine øre  men kan nu også lide når det er emily kate elisabeth, den er godt nok svær for søren da osse

Anmeld

3. juli 2011

Lunae

Dk_lady skriver:

Hej piger.

Vores datter skal snart døbbes, men navnet er endnu ikke heelt på sin plads. Hun skal hedde Emily Jacobsen men hun skal have et fornavn mere.

Jeg har altid sagt til kæresten at jeg ønsker min mors navn som et af fornavnene og det ønsker han også selv. Hun hed Anne Elisabeth. Min lillesøster, som betyder alt for mig, hedder også Elisabeth og jeg kunne også godt tænke mig at vores datter fik hendes navn. Ved at vælge navnet Elisabeth, får hun både min mors og min søster navn.

Min kæreste har så mistet sin kære tante for et par år siden og har nu sagt, at han godt kunne tænke sig at vores datter fik hendes navn også. Problemet er så bare, at hendes navn ikke vil passe godt til de andre navne. Uanset hvordan man sætter dem sammen, synes jeg bare ikke det lyder godt. - Hun hed Kate, og personligt bryder jeg mig ikke meget om navnet. Jeg har det lidt skidt med at skulle afvise hans ønske, for selvfølgelig betyder hans ønske lige så meget som mit.. Så enten bliver det en Emily Elisabeth Jacobsen eller også en Emily Kate Jacobsen. 

Så piger - hvad synes I lyder bedst ? :/

Jeg synes Emily Elisabeth Jacobsen lyder bedst, men det andet lyder ikke dårligt

Anmeld

3. juli 2011

LenaJohansen

Sees skriver:

Emily Elisabeth Kate Jacobsen lyder da godt, synes jeg

Anmeld

4. juli 2011

Pigent

Dk_lady skriver:

Hej piger.

Vores datter skal snart døbbes, men navnet er endnu ikke heelt på sin plads. Hun skal hedde Emily Jacobsen men hun skal have et fornavn mere.

Jeg har altid sagt til kæresten at jeg ønsker min mors navn som et af fornavnene og det ønsker han også selv. Hun hed Anne Elisabeth. Min lillesøster, som betyder alt for mig, hedder også Elisabeth og jeg kunne også godt tænke mig at vores datter fik hendes navn. Ved at vælge navnet Elisabeth, får hun både min mors og min søster navn.

Min kæreste har så mistet sin kære tante for et par år siden og har nu sagt, at han godt kunne tænke sig at vores datter fik hendes navn også. Problemet er så bare, at hendes navn ikke vil passe godt til de andre navne. Uanset hvordan man sætter dem sammen, synes jeg bare ikke det lyder godt. - Hun hed Kate, og personligt bryder jeg mig ikke meget om navnet. Jeg har det lidt skidt med at skulle afvise hans ønske, for selvfølgelig betyder hans ønske lige så meget som mit.. Så enten bliver det en Emily Elisabeth Jacobsen eller også en Emily Kate Jacobsen. 

Så piger - hvad synes I lyder bedst ? :/

Jeg hepper på Emily Elisabeth Jacobsen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.