Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Smartkids.dk
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har købt mine lilla stofbleer i A-Z(Bilka)..
Maja_4000 skriver: Name It , BabySam og Kære Børn har .. Det er Pippis stofbleer Men det ér nemt at farve selv .. Jeg har også gjort det .. Alle vores forvaskede stofbleer (hvide , lyserøde , lyselilla og nogle med mønster) .. De fik allesammen den samme lilla farve bagefter (:
Name It , BabySam og Kære Børn har .. Det er Pippis stofbleer Men det ér nemt at farve selv .. Jeg har også gjort det .. Alle vores forvaskede stofbleer (hvide , lyserøde , lyselilla og nogle med mønster) .. De fik allesammen den samme lilla farve bagefter (:
Super tak for det.
Hvordan fik du de hvide, hvide igen?
Sanne og Nicklas skriver: Er der nogen som ved hvor jeg kan købe lilla stofbleer henne?
Er der nogen som ved hvor jeg kan købe lilla stofbleer henne?
Tøjbamsen.dk
MarieLouise skriver: Tøjbamsen.dk
Der har jeg godt set dem, mne syntes deres porto er ret dyr og der er alt alt for langt at køre.
Sanne og Nicklas skriver: Der har jeg godt set dem, mne syntes deres porto er ret dyr og der er alt alt for langt at køre.
Ja den er faktisk temmelig dyr hvis man ikke lige står og skal have andet derfra..
MarieLouise skriver: Ja den er faktisk temmelig dyr hvis man ikke lige står og skal have andet derfra..
Det er kun det jeg skal have nemlig.
Nå må jo på udkig i alle børnebutikker her i odense
Sanne og Nicklas skriver: Super tak for det. Hvordan fik du de hvide, hvide igen?
Maja_4000 skriver: Dem farvede jeg lilla (;
Dem farvede jeg lilla (;
okay
Så et sted på nettet jeg kan linke til dig, hvor de farver dem. Der er også barnevognsbleer hvor der står Schhhh jeg sover .
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128