Stofbleer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.141 visninger
27 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

SaNiNa

Er der nogen som ved hvor jeg kan købe lilla stofbleer henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Nynne88

Så nogle i babysam igår. Ellers skal du købe hvide og så købe lilla farve i matas og selv farve dem 

Anmeld

2. juli 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Så nogle i babysam igår. Ellers skal du købe hvide og så købe lilla farve i matas og selv farve dem 

uuuh ved slet ikke om jeg tør begive mig ud i at farve dem selv. Hvis de nu ikke bliver ens farvet

Anmeld

2. juli 2011

Nynne88

Jeg har farvet ting før og det er hammer let - især når det man starter med er hvidt . Du køber farve (koster omkring 80 kr) og så køber du noget salt (det har de også i matas til 20 kr.) Det eneste kan man komme galt afsted med er at du ikke får vasket vaskemaskinen bagefter - men det husker man jo bare . Maskinen gør det hele for dig 

Anmeld

2. juli 2011

Nynne88

* Dvs. du bare skal køre en vask eller to efter at du har farvet så du er sikker på at der ikke sidder overskydende farve i maskinen som kan misfarve dit tøj 

Anmeld

2. juli 2011

LRJ

Jeg købte vores i name it

Anmeld

2. juli 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Jeg har farvet ting før og det er hammer let - især når det man starter med er hvidt . Du køber farve (koster omkring 80 kr) og så køber du noget salt (det har de også i matas til 20 kr.) Det eneste kan man komme galt afsted med er at du ikke får vasket vaskemaskinen bagefter - men det husker man jo bare . Maskinen gør det hele for dig 

uuuh måske det det kunne være løsningen hvis jeg ikke kan finde den farvet

Anmeld

2. juli 2011

Nynne88

Sanne og Nicklas skriver:

uuuh måske det det kunne være løsningen hvis jeg ikke kan finde den farvet

Held og lykke med det ihvertfald og tillykke med pige babyen i maven . Så lige dit indlæg om jeres scanning i terminsgruppe rummet. 

Anmeld

2. juli 2011

SaNiNa

Nynne88 skriver:

Held og lykke med det ihvertfald og tillykke med pige babyen i maven . Så lige dit indlæg om jeres scanning i terminsgruppe rummet. 

Tak ja vi blev faktisk lidt overrasket selvom vi ikke hvade nogen fornemmelse af kønnet.

Anmeld

2. juli 2011

Maja_4000

Name It , BabySam og Kære Børn har .. Det er Pippis stofbleer

Men det ér nemt at farve selv .. Jeg har også gjort det .. Alle vores forvaskede stofbleer (hvide , lyserøde , lyselilla og nogle med mønster) .. De fik allesammen den samme lilla farve bagefter (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.