Tasken til sygehuset og barselsbesøg (2 gangs fødende)???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

132319

Jeg havde pakket to sæt tøj, et i 50 og et i 56. Bukser og ammebh til mig selv og toiletting. Kamera og batterier lå også der i Jeg pakkede den 34+0 fordi jeg første gang fødte 34+1 og den stod så og blomstrede på gulvet i 3 uger Barselsbesøg fik jeg da Kamille var en uge gammel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

MorTilSnartFire <3

Hejsa

Jeg har termin om 8 dage og skal også føde på kolding sygehus og også som 2. gangsfødende

Jeg har pakket en taske med :

Leggins

trusser

amme bh + ammeindlæg

toiletsager og elastikker til håret (Meget vigtigt!!!)

kamara og telefon

og tøj til den lille

Jeg har fået at vide at de "ejer" en i 2 timer efter fødslen og derefter må man tage hjem, hvis alt er i orden med dig og den lille... Hvis man er utryg eller føler man gerne vil have længere tid deroppe, må man være på patienthotellet i et døgn efter

Ved patienthotellet kan der foregå barselsbesøg, men hvis I er på fødeafdelingen, er der vidst besøgstider

God fødsel

Knus Sabrina

Anmeld

2. juli 2011

cecilie1984

Mange tak for svar alle sammen.

jeg tror jeg pakker tasken som første gang jeg fødte da jeg havde problemer med at amme, så ved jo ikke om jeg skal blive et døgn extra.

tak for jeres svar

Anmeld

2. juli 2011

Minmio

Jeg havde følgende med: Babytøj, bleer til den lille, kamera, telefon, mønter til de der automater hvor man kan købe mad, sutsko, skiftetøj til mig selv, babydyne, autostol. Jeg tror at det var vist det. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.