Tasken til sygehuset og barselsbesøg (2 gangs fødende)???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.337 visninger
13 svar
0 synes godt om
2. juli 2011

cecilie1984

Hvad har man i den udover tøj til barnet?

Man ved jo man tit kommer hjem rimelig hurtigt.

Og hvad med barsels besøg anden gang foregår det også på sygehuset eller derhjemme (tænker på bedsteforældrene?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Stjernestoev

Hvor skal du føde?

Anmeld

2. juli 2011

cecilie1984

Stjernestoev skriver:

Hvor skal du føde?

Kolding

Anmeld

2. juli 2011

Stjernestoev

cecilie1984 skriver:

Kolding

Hvad skal du medbringe?
• Eget tøj
• Tøj til barnet (afdelingen har tøj man kan bruge)
• Amme BH og ammeindlæg (uld-indlæg anbefales)
• Toiletsager
I barselsafsnit E2 må mobiltelefon benyttes under hensyntagen til andre patienter. På Patienthotellet og Storken kan mobiltelefon frit benyttes.

Anmeld

2. juli 2011

cecilie1984

Stjernestoev skriver:

Hvad skal du medbringe?
• Eget tøj
• Tøj til barnet (afdelingen har tøj man kan bruge)
• Amme BH og ammeindlæg (uld-indlæg anbefales)
• Toiletsager
I barselsafsnit E2 må mobiltelefon benyttes under hensyntagen til andre patienter. På Patienthotellet og Storken kan mobiltelefon frit benyttes.

tak

men gælder det også som anden gangs fødende tror du?

Anmeld

2. juli 2011

Noahmor

cecilie1984 skriver:

tak

men gælder det også som anden gangs fødende tror du?

Mon ikke, hvis det hele forløber som det skal at du så bliver sendt hjem indenfor nogle timer?

Jeg tror dog jeg ville pakke en lille taske alligevel med det mest nødvendige i tilfælde af at du kommer til at skulle blive lidt. 

Anmeld

2. juli 2011

A.

hejsa jeg pakker alt det samme jeg har pakket da jeg skulle føde den første..bliver nemlig ikke sendt hjem med det samme da jeg haft problemer med amning så bliver indtil man er sikkert på at det kører 100% skal også føde i kolding

Anmeld

2. juli 2011

foto på lærred

Som anden gangsfødende har man som regel kun mellem 3-6 timer inden man bliver sendt hjem igen (hvis alt er normalt) så jeg tror, at barselsbesøg vil foregå der hjemme.

Anmeld

2. juli 2011

A.

så vidt jeg ved at i kolding for man lov at blive hvis man føler sig utryg eller har brug for blive lidt længere

Anmeld

2. juli 2011

Madam Blå

Jeg har valgt at føde ambulant, selvom det er min første fødsel. Barselsbesøg foregår i hjemmet, da jeg bliver udskrevet direkte fra fødegangen. Men mon ikke bedsteforældre kan komme på fødegangen og se denlille ny

Jeg regner med at pakke taske, som om jeg skulle være der længere. Hvis nu jeg ikke får lov til at tage hjem. Men ellers har man ikke brug for mere end et sæt tøj til baby og sig selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.