Nogle unge omkring vordingborg???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. juli 2011

nvm

StineW skriver:

Du må sige til hvis du er frisk på lidt dullesnak

jamen det jeg da altid hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2011

kiwilouise

Nikita Victoria skriver:

Jeg er ung mor, og går hjemme med den bette.  Nu er det bare sådan at efter jeg valgte at få barnet, har alle mine "venner" og "veninder" lagt en på is, og dem der blev er også forsvundet nu, da vi ikke længere rigtigt har noget tilfældes.  

Jeg SAVNER at snakke med andre tøser, og hygge med, gå i byen med, og købe ting med.  (selvfølgelig sammen med de små) Jeg sidder bare her alene i en lejeligehed, og kan ikke finde på noget at lave, har flere gange prøvet at få kontakten til mine gamle venner op igen, men hver gang med samme resultat, at man mødes en gang, og så bliver man igen lagt på is...  

Så hvis der er nogle andre unge mødre, nær Vordingborg eller inden for en halv times kørsel, der står i samme situration, eller bare gerne vil havde en mere at snakke med, så er i mere end velkommende til at skrive til mig.  Vil VIRKELIG gerne havde nogle nye veninder, at hygge med, som også har børn, og dermed har noget tilfældes med mig.

alt for nogle skriver. Knuss Nikita Victoria.

ja mange venner forsvinder pludselig når der kommer børn ind i billedet. jeg har gudskelov været heldig og har stadig en del tilbage.

men derfor er jeg da stadig frisk på at møde nye spændende folk 

jeg har 2 børn på 5 år og en lille på vej inden for den næste uge. jeg bor i nykøbing f centrum i en stor lejlighed så hvis vi er flere der skal mødes kan jeg da godt lægge "hus" til

jeg skal bare lige have fødslen overstået først 

min kæreste er pædagogmedhjælper og laver musik ved siden af og planen er at jeg selv skal starte på finansøkonom når jeg er færdig med barslen.

hvad laver dig og din mand?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.