Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Chamomile skriver: Jeg bor i Næstved, er 25 år og bor til Celina på 4½ år Kender selv til det, at vennerne forsvinder, så er nu igang med operation få-nye-venner.
Jeg bor i Næstved, er 25 år og bor til Celina på 4½ år Kender selv til det, at vennerne forsvinder, så er nu igang med operation få-nye-venner.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Chamomile skriver: Var hurtig som en ninja, og har sendt en besked afsted
Var hurtig som en ninja, og har sendt en besked afsted
Hi hi ja det var slet ikke til at følge med i hi hi.
Nikita Victoria skriver: Du må meget gerne skrive. Jubii Næstved er også okay tæt på. Vil gerne mødes og gå på cafe eller lign, en dag du har lyst.
Du må meget gerne skrive. Jubii
Næstved er også okay tæt på. Vil gerne mødes og gå på cafe eller lign, en dag du har lyst.
vi ku jo evt alle sammen mødes samme, eller noget
nvm skriver: vi ku jo evt alle sammen mødes samme, eller noget
Ja god idé Så er det bare om de andre er med på den
hejsa
jeg bor i vordingborg i centrum, har en datter på snart 2 år vil da godt lærer dig af kende
mvh anette
Jeg bor i Faxe, men hører vist ikke under kategorien " ung " mor længere... Men ellers er jeg frisk.
Knus Stine
StineW skriver: Jeg bor i Faxe, men hører vist ikke under kategorien " ung " mor længere... Men ellers er jeg frisk. Knus Stine
tror jeg heller ikke jeg gør
nvm skriver: tror jeg heller ikke jeg gør
Hi hi, muligvis ikke...
Men derfor kan vi jo godt være nogle sjove trunter alligevel.
StineW skriver: Hi hi, muligvis ikke... Men derfor kan vi jo godt være nogle sjove trunter alligevel.
ja det kan vi i hvertfald hehe
nvm skriver: ja det kan vi i hvertfald hehe
Du må sige til hvis du er frisk på lidt dullesnak
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128