Spørgsmål til bryster :P

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.071 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

grinny

Hjælp mig piger!

Hvorfor har jeg stive og ømme brystvorter hele tiden? Eller det vil sige de sidste 4 dage? Tja, i kender nok ikke det præcise svar men nogen der har et forslag?

Har ikke ÆL den har været det og mens skal først komme om 10 dage så er lidt i vildrede og jeg burde ikke være gravid da vi i denne måned tog en slapper, men altså, man ved jo aldrig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Pullemulle

Tja, ikke til at vide.. Kulde/kuldegys?

Anmeld

2. juli 2011

grinny

Pullemulle skriver:

Tja, ikke til at vide.. Kulde/kuldegys?

Men i 4 dage? Det er konstant

Anmeld

2. juli 2011

Pullemulle

grinny skriver:

Men i 4 dage? Det er konstant

Så er det ikke til at vide.. Jeg tror ikke det kan være pga. graviditet, det er simpelthen for tidligt til at være det. Jeg må desværre melde pas

Anmeld

2. juli 2011

grinny

Ja det vil jeg nemlig også mene.. Hmm.. 

Det kan være der er nogle andre kloge kvinder på nu som har prøvet det før 

Anmeld

2. juli 2011

Lullusen

Hvis du lige er stoppet med dine p-piller så kan det måske være derfor, efter jeg stoppede med pillerne, havde jeg det præcis som du beskriver i en uges tid.. vildt irriterende, da de virkelig var ømme!! Tror ikke du er gravid..

Anmeld

2. juli 2011

grinny

Det kan ikke være p-pillerne, det er næsten 1½ år siden jeg stoppede på dem

Men altså, men ÆL er en uge efter sidste mens dag og derfor kan det jo faktisk godt være ægget da det er mere end en uge siden jeg havde ÆL? Ej altså, min krop forvirre mig 

Anmeld

2. juli 2011

mortilfreja

Vil lige sige at man sagtens kan have ømme bryster tidligt i en graviditet. Sidst fik jeg ømme bryster 2 dage efter ægløsning. Og nu hvor jeg ikke er gravid har jeg ind i mellem oz ømme bryster ugen op til mens. Meget normalt :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.