P-Pille stop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg skriver lige som anonym, da nogle herinde kender mig:-)

Min kæreste og jeg er blevet enige om vi skal forsøge at lave barn nr. 2 :-)

Men kan man stoppe en pakke p-piller før tid?? Vil gerne stoppe en uge før så jeg har nået at få min mens inden vi rejser på ferie??

Nogle der ved om der sker noget ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Anonym trådstarter

Slet ingen der kan hjælpe????

Anmeld

1. juli 2011

Lærke & Lucas

Det sker der slet ingen ting ved, ja andet end du jo får din mens før. Men det er jo os det du vil opnå med det. Held og lykke med projekt baby

Anmeld

1. juli 2011

2babygirls

Anonym skriver:

Men kan man stoppe en pakke p-piller før tid?? Vil gerne stoppe en uge før så jeg har nået at få min mens inden vi rejser på ferie??

De anbefaler jo at du gør en pakke færdig, for ikke at forvirre din krop eller fucke din cyklus helt op.

Anmeld

1. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

Vil 1000 gange hellere rykke det en uge frem end en tilbage..

Anmeld

1. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Vil 1000 gange hellere rykke det en uge frem end en tilbage..

er det fordi du vil undgå din mens eller fordi man ikke bare kan stoppe?? Grunden til jeg vil stoppe nu er pga ferien. ellers har jeg mit lort hele ferien. nederen når man er nede i varmen

Anmeld

1. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

er det fordi du vil undgå din mens eller fordi man ikke bare kan stoppe?? Grunden til jeg vil stoppe nu er pga ferien. ellers har jeg mit lort hele ferien. nederen når man er nede i varmen

Men hvis du skyder den frem så har du den vel ikke under ferien? Me d mindre i selvfølgelig skal være afsted længe.

Min læge har bare sagt at hvis det lå på et træls tidspunkt var det bedst for kroppen at køre en uge mere på p-piller end at stoppe midt i det hele.
Bedre at forlænge end "afbryde" - Ved ikke om der er hold i det..

Anmeld

1. juli 2011

Anonym trådstarter

Frk-Lotusblomst skriver:

Men hvis du skyder den frem så har du den vel ikke under ferien? Me d mindre i selvfølgelig skal være afsted længe.

Min læge har bare sagt at hvis det lå på et træls tidspunkt var det bedst for kroppen at køre en uge mere på p-piller end at stoppe midt i det hele.
Bedre at forlænge end "afbryde" - Ved ikke om der er hold i det..

vi skal være afsted i 3 uger.... :-)

Anmeld

1. juli 2011

Frk-Lotusblomst

Anonym skriver:

vi skal være afsted i 3 uger.... :-)

Puuha jah det er jo lang tid.

Men nu har jeg mange gange kørt videre flere måneder uden p-pille stop, så det ville jeg nok også gøre der. - Altså sprunget 1-2-3 perioder over fordi jeg ikke magtede at have det p det tidpunkdt.

(Til undrene mennesker - Og jah, det er heller ikke sundt, men det var sådan jeg valgte ville være bedst for mig. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.