Overtøj til vinterbaby - Nu med priser !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
2. juli 2011

Madam Blå

Maja_4000 skriver:

Det er altså virkelig svært at få et ordentlig billede :b Men håber du kan se det (:
Den kører i maskinen nu , så skal jeg nok give en update

Kan vist ane det. Håber det går af  

Hvor stor var din pige, da hun ikke længere kunne passe den? Håber at min lille novemberpige kan bruge den det meste af vinteren. Men det er jo ikke til at sige hvor hurtigt hun vokser, før hun er kommet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Maja_4000

Maalene skriver:

Det kan jg næsten ikke sige nej til

Super
Send pb med adresse , så sender jeg kontooplysninger

Anmeld

2. juli 2011

Maja_4000

Madam Blå skriver:

Kan vist ane det. Håber det går af  

Hvor stor var din pige, da hun ikke længere kunne passe den? Håber at min lille novemberpige kan bruge den det meste af vinteren. Men det er jo ikke til at sige hvor hurtigt hun vokser, før hun er kommet

Min datter er fra december , og hun brugte den indtil det blev for varmt
Til sidst kunne den dog ikke lukkes i fødderne mere , men så fik hun bare nogle varme sko på (;

Det er lidt svært at se , mens den er våd .. Men skal nok tjekke det

Anmeld

2. juli 2011

Madam Blå

Maja_4000 skriver:

Min datter er fra december , og hun brugte den indtil det blev for varmt
Til sidst kunne den dog ikke lukkes i fødderne mere , men så fik hun bare nogle varme sko på (;

Det er lidt svært at se , mens den er våd .. Men skal nok tjekke det

Ja, også det jeg tænker. Så må hun få sådan nogle dynesokker/sko på og nogle vanter, som går op over dragten

Ellers skriver du bare når den er tør igen og man kan se om det er væk

Anmeld

2. juli 2011

Maalene

Maja_4000 skriver:

Super
Send pb med adresse , så sender jeg kontooplysninger

Super, det gør jeg lige i morgen

Anmeld

2. juli 2011

Maja_4000

Madam Blå skriver:

Ja, også det jeg tænker. Så må hun få sådan nogle dynesokker/sko på og nogle vanter, som går op over dragten

Ellers skriver du bare når den er tør igen og man kan se om det er væk

Har lige kigget på den .. Lidt af det er gået væk , men ikke det hele .. Måske efter en vask eller to mere ?

Men jeg synes altså ikke det er slemt .. Det sted er jo altid "væk" fra en , hvis du forstår .. Altså i autostol og sådan , vil man jo ikke kunne se det (:

Anmeld

2. juli 2011

Madam Blå

Maja_4000 skriver:

Har lige kigget på den .. Lidt af det er gået væk , men ikke det hele .. Måske efter en vask eller to mere ?

Men jeg synes altså ikke det er slemt .. Det sted er jo altid "væk" fra en , hvis du forstår .. Altså i autostol og sådan , vil man jo ikke kunne se det (:

Hvis du gider at lægge kræfter i at få det væk, så må du gerne For som sagt, hvis det kan gå væk så har du en køber. Men hvis ikke, så springer jeg desværre fra igen. Selvom den er såå sød!

Anmeld

2. juli 2011

Maja_4000

Madam Blå skriver:

Hvis du gider at lægge kræfter i at få det væk, så må du gerne For som sagt, hvis det kan gå væk så har du en køber. Men hvis ikke, så springer jeg desværre fra igen. Selvom den er såå sød!

Synes bare det er synd at vaske den uden den er decideret beskidt .. Det slider jo på den
Ved ikke om jeg tør bruge noget malingfjerner på den ..

Anmeld

2. juli 2011

Madam Blå

Maja_4000 skriver:

Synes bare det er synd at vaske den uden den er decideret beskidt .. Det slider jo på den

Ja, det kan jeg godt forstå. Hmm.. jeg kender desværre ikke til nogen super måde at fjerne maling fra tøj på

Kan prøve at google det, måske jeg finder en mirakel-kur

Anmeld

2. juli 2011

Madam Blå

Maja_4000 skriver:

Kan ikke rigtig finde andet, end at man prøver med acetone.. Men det er lidt skrapt.. Og ved ikke om det laver pletter - kunne jeg forestille mig.
Æw!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.