De "store" børn ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. juli 2011

Topp

MissChrista skriver:

nuuurrrh, noget sødt hår

Skøn tøs

tusind tak skal du have - er også selv HELT pjattet med hende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Sakris

Uh, Isabella har længe kunne trille fra mave til ryg, men er så småt også begyndt den anden vej (ryg til mave. Hun har kunnet 3 gange) Når hun ligger på maven kan hun cirkulere rundt i 360 grader, men har ikke fundet ud af at møffe endnu. Hun bruger meget tid på at studere ting, og vende og dreje sit legetøj (eller hvad hun nu har fået fat i!). Hun får dagligt nogle helt hysteriske latterudbrud 

Hun har stadig kun fået risgrød, men spiser ikke så store portioner. Vi startede først rigtig på grød da hun blev 6 md. Så det er stadig kun et måltid (1/2 måltid) grød om dagen. 

Hun kan sidde uden støtte, men man kan aldrig være sikker på hvornår hun tipper til siden. 

Det er snart en måned siden vi fik hende vejet, og der vejede hun 6200g og var 69cm lang. Vi skal snart have hende målt igen. 

Suk, disse billeder er en måned. Men vi har simpelthen ikke fået taget nye pga. flytning. Hold op hvor jeg bare elsker min lille mus Fatter slet ikke at hun er fyldt 6 måneder! 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2011

Mor Christa

Sakris skriver:

Uh, Isabella har længe kunne trille fra mave til ryg, men er så småt også begyndt den anden vej (ryg til mave. Hun har kunnet 3 gange) Når hun ligger på maven kan hun cirkulere rundt i 360 grader, men har ikke fundet ud af at møffe endnu. Hun bruger meget tid på at studere ting, og vende og dreje sit legetøj (eller hvad hun nu har fået fat i!). Hun får dagligt nogle helt hysteriske latterudbrud 

Hun har stadig kun fået risgrød, men spiser ikke så store portioner. Vi startede først rigtig på grød da hun blev 6 md. Så det er stadig kun et måltid (1/2 måltid) grød om dagen. 

Hun kan sidde uden støtte, men man kan aldrig være sikker på hvornår hun tipper til siden. 

Det er snart en måned siden vi fik hende vejet, og der vejede hun 6200g og var 69cm lang. Vi skal snart have hende målt igen. 

Suk, disse billeder er en måned. Men vi har simpelthen ikke fået taget nye pga. flytning. Hold op hvor jeg bare elsker min lille mus Fatter slet ikke at hun er fyldt 6 måneder! 

Oh my god.. nogle skønne billeder
Ihh glemte forretsen også at sige, at min dreng også kan dreje 360 grader både poå mave og ryg ..
Hvor er hun dygtig!!
Har du været ved fotograf med hende??

Anmeld

7. juli 2011

Mor Christa

Sakris skriver:

Forresten; HOLD NU K*FT, hun er bette i forhold tíl min kæmpebasse

Anmeld

7. juli 2011

Sakris

MissChrista skriver:

Oh my god.. nogle skønne billeder
Ihh glemte forretsen også at sige, at min dreng også kan dreje 360 grader både poå mave og ryg ..
Hvor er hun dygtig!!
Har du været ved fotograf med hende??

TakOg iligemåde da 

Nej, har skam selv taget billederne! Og rettede lys og kontrast i photoshop. Kan bare se jeg ikke har fået fjernet vækkeuret så godt på det ene billede. Det er blevet en hvid klat i højre side  Hehe, men det må være charmen ved at redigere selv!

Anmeld

7. juli 2011

Sakris

MissChrista skriver:

Forresten; HOLD NU K*FT, hun er bette i forhold tíl min kæmpebasse

Hehe, ja det må man sige. Vil tro hun vejer imellem 6500-6700g nu. Ligesom lille Liva  De har nemlig fulgtes rimeligt ad størrelsesmæssigt!

Anmeld

7. juli 2011

Mor Christa

Sakris skriver:

Hehe, ja det må man sige. Vil tro hun vejer imellem 6500-6700g nu. Ligesom lille Liva  De har nemlig fulgtes rimeligt ad størrelsesmæssigt!

hi.. hi.. gad vide om min er den eneste der er sådan en prop Han er BARE stor.. Tror sgu vi er oppe omkring de 11 kilo efterhånden! Mon ik der rasler lidt af når han nu (SNART) begynder at kravle
Han er jo begyndt at bakke en del ;D så mor her er lidt utålmodig..

Hold da op, du er god til at redigere.. De er SUPER gode

Anmeld

7. juli 2011

Sakris

MissChrista skriver:

hi.. hi.. gad vide om min er den eneste der er sådan en prop Han er BARE stor.. Tror sgu vi er oppe omkring de 11 kilo efterhånden! Mon ik der rasler lidt af når han nu (SNART) begynder at kravle
Han er jo begyndt at bakke en del ;D så mor her er lidt utålmodig..

Hold da op, du er god til at redigere.. De er SUPER gode

Jo, det bliver helt sikkert bedre fordelt når han kravler/går. Kender en der har et barn fra 1. marts, der vejer 9kg Der er edder hakme godt klaret!  

Isabella er egentlig ret lang. Hun er bare så tynd! Det har vi fået flere kommentarer på. Men så længe sundhedsplejerske og læge siger at hun stortrives, så er det bare helt ok 

Og igen tak 

Anmeld

7. juli 2011

Sakris

Sorry dobbelt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.