De "store" børn ;D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.573 visninger
18 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Mor Christa

Heej alle dejlige mødre, med nissebørn

Hvordan går det med jeres små guldklumper?? Er det ikke vildt, som de vokser? Puha Det er SÅ stort når de kan noget nyt.

Herhjemme er der sket RIGTIG meget på en måned. Victor har i dag fundet ud af, at han kan komme fremad. Han prøver sådan at krybe sig fremad - men har ikke heelt styr på det endnu. Desuden kan han bakke sig selv tilbage ;D Mor her er super stolt.
Så lærte han - fra den ene dag ti lden anden - at sidde helt selv uden støtte Så nu er mors store dreng jo snart helt selvstændig haha.
Han spiser ALT - Havregrød til morgenmad - rugbrød til frokost og så det samme som os til aften

Han er 74 cm og vejer 10,5 Dejlige (tykke) unge!

Hvordan går det med jeres??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Maja_4000

Hvor er billederne ?

Caroline bliver også så stor ! ;o Hun spiser dog ikke rugbrød eller andet med klumper :b Men ellers vil hun have alt - Bare det er blendet

Hun sidder uden støtte .. Dog vælter hun , hvis hun bliver FOR koncentreret om noget andet :b Hehe
Hun kommer op på knæ og hænder eller tæer og hænder heeele tiden .. Og så bakker hun :b Hun har ikke fundet ud af at komme fremad endnu - Og bliver totalt hysterisk når hun ryger den forkerte vej :b

Sidst hun blev målt og vejet var hun 71 lang og vejede 8200 g .. Men det er 3 uger siden :b

Og så lige det nyeste billede jeg har på den her computer ( det er snart en måned gammelt   )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

1. juli 2011

Persille83

Maja_4000 skriver:

Hvor er billederne ?

Caroline bliver også så stor ! ;o Hun spiser dog ikke rugbrød eller andet med klumper :b Men ellers vil hun have alt - Bare det er blendet

Hun sidder uden støtte .. Dog vælter hun , hvis hun bliver FOR koncentreret om noget andet :b Hehe
Hun kommer op på knæ og hænder eller tæer og hænder heeele tiden .. Og så bakker hun :b Hun har ikke fundet ud af at komme fremad endnu - Og bliver totalt hysterisk når hun ryger den forkerte vej :b

Sidst hun blev målt og vejet var hun 71 lang og vejede 8200 g .. Men det er 3 uger siden :b

Og så lige det nyeste billede jeg har på den her computer ( det er snart en måned gammelt   )

kanon billede

Anmeld

1. juli 2011

Maja_4000

Persille83 skriver:

kanon billede

Ja , ikk ?
Det er blåbærmos (;

Anmeld

1. juli 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Hvor er billederne ?

hihi ihh hvor de altså vokser de kære små ..
Man begynder t glæde sig til de for alvor kravler rundt og begynder at gå osv osv..
En ting jeg dog ikke kan overskue er når barslen slutter Piiiiv!!!

Hvor er hun da bedårende!! sjovt hun ikke kan lide klumper - Victor er fuldstændig ligeglad
Og nå ja! Han siger også "A' DA DA DA DA DA HHHJJJJAAA.. RYYY" HELE tiden ...

Billeder : (De er sgu også ved at være en måned gamle :O .. Har dog heldigvis nogle nye på tlf og kamera )

Anmeld

1. juli 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hihi ihh hvor de altså vokser de kære små ..
Man begynder t glæde sig til de for alvor kravler rundt og begynder at gå osv osv..
En ting jeg dog ikke kan overskue er når barslen slutter Piiiiv!!!

Hvor er hun da bedårende!! sjovt hun ikke kan lide klumper - Victor er fuldstændig ligeglad
Og nå ja! Han siger også "A' DA DA DA DA DA HHHJJJJAAA.. RYYY" HELE tiden ...

Billeder : (De er sgu også ved at være en måned gamle :O .. Har dog heldigvis nogle nye på tlf og kamera )

Hvor er han sød ! ;D
Ja , det er åndssvagt :b hun spiser hele ris .. Men helst ikke noget der er større end det :p så tror hun , at vi er ved at dræbe hende (;
Og det er forfærdeligt med den barsel ! Var i jobcentret for at høre , om de kunne forlænge min barsel til jeg skal starte i skole .. Men næh nej ! Hellere bruge penge på aktivering og sådan noget :/ håber at jeg slipper :s
Caroline siger bare lyde :b og så skriger hun .. Altså som i et hvin :b nogle dage har jeg bare sindssyg hovedpine :p

Anmeld

3. juli 2011

Topp

MissChrista skriver:

Heej alle dejlige mødre, med nissebørn

Hvordan går det med jeres små guldklumper?? Er det ikke vildt, som de vokser? Puha Det er SÅ stort når de kan noget nyt.

Herhjemme er der sket RIGTIG meget på en måned. Victor har i dag fundet ud af, at han kan komme fremad. Han prøver sådan at krybe sig fremad - men har ikke heelt styr på det endnu. Desuden kan han bakke sig selv tilbage ;D Mor her er super stolt.
Så lærte han - fra den ene dag ti lden anden - at sidde helt selv uden støtte Så nu er mors store dreng jo snart helt selvstændig haha.
Han spiser ALT - Havregrød til morgenmad - rugbrød til frokost og så det samme som os til aften

Han er 74 cm og vejer 10,5 Dejlige (tykke) unge!

Hvordan går det med jeres??

min lille Liva vejer nu 6,7 kg. og er 69 cm. lang.

Hun begyndte at sidde selv den dag hun blev ½ år

Liva spiser ALT man giver hende og ELSKER det

Anmeld

3. juli 2011

Maja_4000

Topp skriver:

Hvor er hun sød

Anmeld

4. juli 2011

Topp

Maja_4000 skriver:

Hvor er hun sød

tusind tak skal du have

Anmeld

5. juli 2011

Mor Christa

Topp skriver:

nuuurrrh, noget sødt hår

Skøn tøs

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.