Hvor langt tid fra slimprop til fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Nadia Foged

prinsessens mor skriver:

Jeg vågnede om natten med små-veer. Slimproppen gik kl. 10.30. jeg fødte 48 timer senere, men den eneste grund til at det ikke gik hurtigere var at hun lå forkert.

Jeg krydser fingre for at det betyder at din prinsesse er på vej

Okay ) ..

skulle hun vendes? Mange tak jeg håber så inderligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Lullaby*

Nadia Foged skriver:

Okay ) ..

skulle hun vendes? Mange tak jeg håber så inderligt

Det skulle have været en hjemmefødsel, og vi prøvede af flere omgange at vende hende. men det lykkedes ikke. til sidst havde jeg ikke flere kræfter, hendes hjertelyd steg og fostervandet blev grønt. Så vi blev overført til sygehuset hvor de prøvede med cup, men endte tilsidst med Akut kejsersnit.

Men ud kom hun sund og rask og uden men

vi var dog indlagt på neo de første dage, for lige at afslutte pencillin beh. osv.

Anmeld

1. juli 2011

Lullaby*

Hun kom først til verden 13 dage over termin. Så jeg forstår udemærket at du er ved at være utålmodig !

Anmeld

1. juli 2011

Nadia Foged

prinsessens mor skriver:

Hun kom først til verden 13 dage over termin. Så jeg forstår udemærket at du er ved at være utålmodig !

Puha, må have været noget af en omgang, men godt hun blev født sund og rask

Er dejligt med forståelse , for alle snakker om tålmodighed og man skal nyde det. MEN jeg er utålmodig og vil have hende ud nu!

Anmeld

1. juli 2011

Lullaby*

Nadia Foged skriver:

Puha, må have været noget af en omgang, men godt hun blev født sund og rask

Er dejligt med forståelse , for alle snakker om tålmodighed og man skal nyde det. MEN jeg er utålmodig og vil have hende ud nu!

Det var det også. Men på trods af alt det jeg måtte igennem, så kan jeg nu med stolthed sige, at hun var det hele værd Jeg ville for intet i verden være foruden.

Jeg sender en masse ve-støv og et stort og så venter jeg spændt på at høre hvordan det går. og det er bedre at være utålmodig end slet ikke at være det  Nu har du også ventet i 9 mdr. på at hun skal komme.

Anmeld

1. juli 2011

Nadia Foged

prinsessens mor skriver:

Det var det også. Men på trods af alt det jeg måtte igennem, så kan jeg nu med stolthed sige, at hun var det hele værd Jeg ville for intet i verden være foruden.

Jeg sender en masse ve-støv og et stort og så venter jeg spændt på at høre hvordan det går. og det er bedre at være utålmodig end slet ikke at være det  Nu har du også ventet i 9 mdr. på at hun skal komme.

Kunne jeg godt forestille mig, men man ved jo det gudskelov er det hele værd, det er jo fantastisk!

Årh mange tak Bliver super dejligt!

Anmeld

2. juli 2011

dunja

der gik 1 dag

Anmeld

2. juli 2011

Sabina

Nadia Foged skriver:

Hej

Er 41+1 henne idag, og slimproppen gik idag - UDEN TVIVL

men vil lige høre jer der oplevede det hvor langt tid gik der fra slimproppen gik til i havde født?

Vil så gerne have min prinsesse til verden,kan ikke vente mere Billederne blev taget på terminsdagen - 23 juni

Knus herfra

Uhhh håber så meget din prinsesse snart kommer til verden søde  Masser af ve-støv til dig .

Anmeld

2. juli 2011

Nadia Foged

Sabina skriver:

Uhhh håber så meget din prinsesse snart kommer til verden søde  Masser af ve-støv til dig .

mange tak søde, det håber jeg også selv , rigtig meget endda.. Synes også jeg har gået længe nok

men har sådan nogle sære smerter i ryg og bækken, så håber måske det er tegn til noget men er spændende

Anmeld

3. juli 2011

Sabina

Nadia Foged skriver:

mange tak søde, det håber jeg også selv , rigtig meget endda.. Synes også jeg har gået længe nok

men har sådan nogle sære smerter i ryg og bækken, så håber måske det er tegn til noget men er spændende

Du må lige opdatere når hun er kommet til verden søde.

Og håber ellers at alt går vel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.