Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej Er 41+1 henne idag, og slimproppen gik idag - UDEN TVIVL men vil lige høre jer der oplevede det hvor langt tid gik der fra slimproppen gik til i havde født? Vil så gerne have min prinsesse til verden,kan ikke vente mere Billederne blev taget på terminsdagen - 23 juni Knus herfra
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia Foged skriver: Hej Er 41+1 henne idag, og slimproppen gik idag - UDEN TVIVL men vil lige høre jer der oplevede det hvor langt tid gik der fra slimproppen gik til i havde født? Vil så gerne have min prinsesse til verden,kan ikke vente mere Billederne blev taget på terminsdagen - 23 juni Knus herfra
Slimproppen kan gendannes, og sagtens gå flere gange - så det behøver ikke at betyde fødsel på vej. Men sender en masse ve-støv fra en der også er gået over tiden
Min slimprop gik på terminsdagen og jeg fødte 4 dage efter
for der snart sker noget
Kathrine
Mange tak allesammen, fordi jeg gik over tid har jeg nu fået en del strækmærker Men tak for jeres svar, håber der snart sker noget Er jo nu gået en del dage over tid, og synes ikke det er sjovt mere, mine fødder er hævede til ukendelighed, kan ikke gå på dem uden det gør ondt, og min store prinsesse trykker så meget på det er svært at gå Men takker for alt ve-støvet - håber det bringer prinsessen til verden
Jeg vågnede om natten med små-veer. Slimproppen gik kl. 10.30. jeg fødte 48 timer senere, men den eneste grund til at det ikke gik hurtigere var at hun lå forkert.
Jeg krydser fingre for at det betyder at din prinsesse er på vej
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128