Så blev det 30+6 med vores store dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Lotus86

Wow altså, den er bare virkelig smuk den mave, og tænk at du allerede er så langt, inden længe står du med jeres lille vidunder i armene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

RiUL

Frøken J. skriver:

Får vi lov at se guldet, når han kommer ud, egentlig?

Ja da Mon ikke man vil vise ham til hele verden når han kommer ud Hehe

Anmeld

1. juli 2011

RiUL

Sophia'smor skriver:

Hvor dejligt Hihi ..

Uhha jeg kan slet ikke vente, er spændt på at se om vi går over termin  . jeg har fået rigtig meget vand i kroppen, så får ikke rigtig sovet, Så det er lige et minus, ellers har jeg det fint, hun er meget aktiv, hihi , hvad med dig søde? har du det godt? og puuuha sommeren bliver godt nok hård.

Ja, det er jeg godt nok også spændt på Men mon ikke vi går over tid?! Jeg tror jeg gør

- Åh det er jeg ked af søde Og så især i denne varme Vi skal nok komme til at svede mega meget hele sommeren, med vores maver

Jeg har det fint, han er også meget aktiv, men man kan godt mærke at han er blevet stor

Anmeld

1. juli 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Wow altså, den er bare virkelig smuk den mave, og tænk at du allerede er så langt, inden længe står du med jeres lille vidunder i armene

Tusind tak smukke 

Ja ! Og du kan tro jeg venter spændt på en opdatering fra dig, hver dag Er virkelig spændt på hvornår jeres lille guldklump kommer ud 

Anmeld

1. juli 2011

_-Kathrine-_

Smuk mave...!  Og før du ved af det, står du med den dejligste lille baby i armene...!

Kathrine

Anmeld

1. juli 2011

Lotus86

RiUL skriver:

Tusind tak smukke 

Ja ! Og du kan tro jeg venter spændt på en opdatering fra dig, hver dag Er virkelig spændt på hvornår jeres lille guldklump kommer ud 

Lige nu føles det som om han aldrig kommer, synes godt nok ventetiden er ulidelig nu, men forhåbentlig går der maks en uge endnu

Anmeld

1. juli 2011

RiUL

_-Kathrine-_ skriver:

Smuk mave...!  Og før du ved af det, står du med den dejligste lille baby i armene...!

Kathrine

Taak Ja, det er ret vildt at tænke på hehe

Anmeld

1. juli 2011

RiUL

Lotus86 skriver:

Lige nu føles det som om han aldrig kommer, synes godt nok ventetiden er ulidelig nu, men forhåbentlig går der maks en uge endnu

Kan jeg godt forstå Jeg sender dig lige en masse ve-støv

Anmeld

1. juli 2011

Jemion

SMUK baby hule

Anmeld

1. juli 2011

Sophia'smor

RiUL skriver:

Ja, det er jeg godt nok også spændt på Men mon ikke vi går over tid?! Jeg tror jeg gør

- Åh det er jeg ked af søde Og så især i denne varme Vi skal nok komme til at svede mega meget hele sommeren, med vores maver

Jeg har det fint, han er også meget aktiv, men man kan godt mærke at han er blevet stor

jeg håber det godt nok ikke, pyyha .

Det så deeejligt når man kan mærke at de er vokset sig stor. har du fået afvide hvad han vejer?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.