Så blev det 30+6 med vores store dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.561 visninger
46 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

RiUL

Ja, puha hvor tiden bare går stærkt Synes det var igår jeg testede positivt

Vægten siger ikke mere end +7 kg stadig, har ikke rigtig taget på de sidste par uger, men det skal nok komme Synes maven vokser, og bliver tungere og tungere

Har ingen gener, ud over at han trykker godt på mine ribben, og så er jeg begyndt at få en smule krampe i benene om natten

-Rikke

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Nessie

Sikke en flot mave, og dejligt med en ukompliceret graviditet

Anmeld

1. juli 2011

Sophia'smor

Hold da op en flot mave , min er ikke så stor endnu hihi

Anmeld

1. juli 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Ja, puha hvor tiden bare går stærkt Synes det var igår jeg testede positivt

Vægten siger ikke mere end +7 kg stadig, har ikke rigtig taget på de sidste par uger, men det skal nok komme Synes maven vokser, og bliver tungere og tungere

Har ingen gener, ud over at han trykker godt på mine ribben, og så er jeg begyndt at få en smule krampe i benene om natten

-Rikke

Nej, det er løgn! Er du allerede så langt henne? Wauw! Og fantastisk smuk mavem den sidder virkelig godt på dig

Anmeld

1. juli 2011

RiUL

Sophia'smor skriver:

Hold da op en flot mave , min er ikke så stor endnu hihi

Tusind tak søde Min den sidder også lige på maven, som en kæmpe fodbold Griner..

Uh, nu er der altså ikke længe til vores bebser kommer ud Hvordan har du det?

Anmeld

1. juli 2011

RiUL

Frøken J. skriver:

Nej, det er løgn! Er du allerede så langt henne? Wauw! Og fantastisk smuk mavem den sidder virkelig godt på dig

Og så gik det lige op for mig, at det faktisk er meget snart, når du skriver sådan Hehe..

Tænk at der allerede er gået 7 mdr, og kun er 2 mdr tilbage  Og så synes man at der er laaang tid tilbage.. Men de 7 mdr er bare gået så stærkt

Anmeld

1. juli 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Og så gik det lige op for mig, at det faktisk er meget snart, når du skriver sådan Hehe..

Tænk at der allerede er gået 7 mdr, og kun er 2 mdr tilbage  Og så synes man at der er laaang tid tilbage.. Men de 7 mdr er bare gået så stærkt

Haha Men ja, når man ser tilbage, så er tiden bare fløjet.. Jeg tænker også tit "Ok, nu er jeg knap 27 uger henne, der er stadig 13.. Suk.. " Men kun 13!? Det er jo VAND i forhold til hvor lang tid der allerede er gået 

Anmeld

1. juli 2011

RiUL

Frøken J. skriver:

Haha Men ja, når man ser tilbage, så er tiden bare fløjet.. Jeg tænker også tit "Ok, nu er jeg knap 27 uger henne, der er stadig 13.. Suk.. " Men kun 13!? Det er jo VAND i forhold til hvor lang tid der allerede er gået 

Ja lige præcis! Hehe

- Jeg "forestiller" mig at jeg stadig er i 12 uge.. Synes slet ikke det er til at forstå, at der er så kort tid tilbage

Uhh, det bliver bare så spændende hehe

Anmeld

1. juli 2011

Frøken J.

RiUL skriver:

Ja lige præcis! Hehe

- Jeg "forestiller" mig at jeg stadig er i 12 uge.. Synes slet ikke det er til at forstå, at der er så kort tid tilbage

Uhh, det bliver bare så spændende hehe

Får vi lov at se guldet, når han kommer ud, egentlig?

Anmeld

1. juli 2011

Sophia'smor

RiUL skriver:

Tusind tak søde Min den sidder også lige på maven, som en kæmpe fodbold Griner..

Uh, nu er der altså ikke længe til vores bebser kommer ud Hvordan har du det?

Hvor dejligt Hihi ..

Uhha jeg kan slet ikke vente, er spændt på at se om vi går over termin  . jeg har fået rigtig meget vand i kroppen, så får ikke rigtig sovet, Så det er lige et minus, ellers har jeg det fint, hun er meget aktiv, hihi , hvad med dig søde? har du det godt? og puuuha sommeren bliver godt nok hård.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.