Lillemandens bolig 39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

1 uge til termin

Det er vildt at jeg allerede er nået hertil!!! Kan slet ikke fatte hvor tiden er forsvundet hen!

Lillemanden har fået et navn : LUKAS

Vi ville absolut IKKE have et navn i top 10... Og hvad ender vi med... haha... Men skidt med det. Det er bare navnet! Alle de navne vi var igennem var bare ikke det rigtige. Så nu er han altså en Lukas

Nå men her er et billede af Lukas' bolig fra imorges

Rigtig god weekend til alle jer!

Smuk bolig! Kan slet ikke forstå, at du allerede er så langt henne! Hvor blev tiden dog af?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Happiness

Maalene skriver:

Ja, det kan jeg virkelig godt forstå søde - men må være begrænset, hvad der kan nå og komme af strækmærker nu

Er I helt klar til han kommer ud til jer?

Ja, det går rigtig godt med os begge to, nyder virkelig alle firnurlighederne inde fra maven, det er simpelthen fantastisk

Jo, det er da egentlig vidst snart ved at være tid, må blive fredag der bliver lagt nyt ind, der hedder det uge 30

Det vil jeg glæde mig til at se

Ja vi er helt klar nu! Både praktisk og mentalt Men der kan jo stadig gå noget tid endnu. Så vi tager en dag af gangen.

Dejligt at I stortrives

Anmeld

2. juli 2011

Happiness

Frøken J. skriver:

Smuk bolig! Kan slet ikke forstå, at du allerede er så langt henne! Hvor blev tiden dog af?

Forstår det heller ikke.... Synes lige jeg har haft tisset på den der pind...

Du er også ved at være langt henne nu

Anmeld

2. juli 2011

Frøken J.

Happiness skriver:

Forstår det heller ikke.... Synes lige jeg har haft tisset på den der pind...

Du er også ved at være langt henne nu

Kender det godt

Mjaaah... Synes nu stadig der er meget lang tid til endnu Hehe.. Og tanken om, at efter 3d scanning tirsdag, så ser jeg hende ikke før hun kommer ud.. Puuha...

Glæder du dig ikke til at møde din søn efterhånden? - Dumt spørgsmål, I know

Anmeld

2. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

Det vil jeg glæde mig til at se

Ja vi er helt klar nu! Både praktisk og mentalt Men der kan jo stadig gå noget tid endnu. Så vi tager en dag af gangen.

Dejligt at I stortrives

Ja, nok farligt at sætte næsen op efter, at Lukas kommer senest fredag

Han kommer på sin fødselsdag, så det kan jo ikke være mere perfekt

Håber ikke du kommer til at gå alt for lang tid over tid, men hvis du nu skulle risikere det, så gå efter den 19. (vil elske at dele fødselsdag med jeres lille charmeprins)

Anmeld

2. juli 2011

Happiness

Frøken J. skriver:

Kender det godt

Mjaaah... Synes nu stadig der er meget lang tid til endnu Hehe.. Og tanken om, at efter 3d scanning tirsdag, så ser jeg hende ikke før hun kommer ud.. Puuha...

Glæder du dig ikke til at møde din søn efterhånden? - Dumt spørgsmål, I know

Ihh glæd dig! Det var det mest fantastiske da vi fik vores 3d scanning! Man kan virkelig se mange træk, og det blir bare så virkeligt!

Hvornår er det I skal flytte?

Jo glæder mig sindsygt! Men det er ikke helt gået op for mig at det kan ske meget snart nu Men kigger tit på scanningsbillederne og tænker på hvordan det bliver at have ham i armene

Anmeld

2. juli 2011

HenrietteBuchvadt

Sikke en smuk mave

Anmeld

2. juli 2011

Happiness

Maalene skriver:

Ja, nok farligt at sætte næsen op efter, at Lukas kommer senest fredag

Han kommer på sin fødselsdag, så det kan jo ikke være mere perfekt

Håber ikke du kommer til at gå alt for lang tid over tid, men hvis du nu skulle risikere det, så gå efter den 19. (vil elske at dele fødselsdag med jeres lille charmeprins)

Hihi... Har det sådan at han kommer når han kommer. Og tænker lidt selv at jeg sikkert går 2 uger over tid. Så kan jeg kun blive positiv overrasket hvis han nu skulle komme før.

Så må vi se om I kommer til at dele dagen Det er jo ikke til at vide

Anmeld

2. juli 2011

Happiness

HenrietteBuchvadt skriver:

Sikke en smuk mave

Tusind tak

Anmeld

2. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

Hihi... Har det sådan at han kommer når han kommer. Og tænker lidt selv at jeg sikkert går 2 uger over tid. Så kan jeg kun blive positiv overrasket hvis han nu skulle komme før.

Så må vi se om I kommer til at dele dagen Det er jo ikke til at vide

Ja, det er nok en rigtig god indstilling og have til det, men ihh... Hvor må det altså også være svært... Hehe... Synes jeg er utålmodig nu, det må da være 1000 gange værre for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.