Lillemandens bolig 39+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.608 visninger
26 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Happiness

1 uge til termin

Det er vildt at jeg allerede er nået hertil!!! Kan slet ikke fatte hvor tiden er forsvundet hen!

Lillemanden har fået et navn : LUKAS

Vi ville absolut IKKE have et navn i top 10... Og hvad ender vi med... haha... Men skidt med det. Det er bare navnet! Alle de navne vi var igennem var bare ikke det rigtige. Så nu er han altså en Lukas

Nå men her er et billede af Lukas' bolig fra imorges

Rigtig god weekend til alle jer!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Gaia

sikke fin mave og et pænt navn i har fundet til ham

Anmeld

1. juli 2011

Happiness

Gaia skriver:

sikke fin mave og et pænt navn i har fundet til ham

Mange tak

Anmeld

1. juli 2011

Becks

Happiness skriver:

1 uge til termin

Det er vildt at jeg allerede er nået hertil!!! Kan slet ikke fatte hvor tiden er forsvundet hen!

Vi ville absolut IKKE have et navn i top 10... Og hvad ender vi med... haha... Men skidt med det. Det er bare navnet! Alle de navne vi var igennem var bare ikke det rigtige. Så nu er han altså en Lukas

Uf dejligt navn søde  Maven er smuk som altid! 

Anmeld

2. juli 2011

Happiness

Tutter skriver:

Uf dejligt navn søde  Maven er smuk som altid! 

Mange tak søde!

Nu når han har et navn, kan det jo også godt være han vil ud snart Han kan godt lide hans mors ribben

Anmeld

2. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

1 uge til termin

Heej sødeste

Eeej, hvor er din mave altså bare SMUK - og ikke et strækmærke Hold kæft hvor bærer du den bare flot den mave

Og hvor er det bare et SKØNT navn, I har fundet til lillemanden - glæder mig til at se jeres lille, skønne Lukas

Anmeld

2. juli 2011

Happiness

Maalene skriver:

Heej sødeste

Eeej, hvor er din mave altså bare SMUK - og ikke et strækmærke Hold kæft hvor bærer du den bare flot den mave

Og hvor er det bare et SKØNT navn, I har fundet til lillemanden - glæder mig til at se jeres lille, skønne Lukas

Tak søde! Ja er indtil videre sluppet for strækmærker... Frygter at de pludselig kommer snigende.. Ville være surt, når jeg nu er nået så langt uden...

Skal vi ikke også snart se et billede af prinsessens hule? Går det ellers godt`?

Anmeld

2. juli 2011

Jemion

Ihh hvor er den bare fin Tænk engang at det er så tæt på nu

Hvor er Lukas bare et sødt navn, glæder mig til at se ham og læse din FB

Anmeld

2. juli 2011

Happiness

Jemion skriver:

Ihh hvor er den bare fin Tænk engang at det er så tæt på nu

Hvor er Lukas bare et sødt navn, glæder mig til at se ham og læse din FB

Ja, fatter slet ikke selv at jeg er så tæt på.... Skal nok opdatere med begge dele når tiden er

Var sgu lige bange for at gå i fødsel med det vejr vi lige har haft. Er hunderæd for det, og kæresten er ikke hjemme...

Men heldigvis er der ikke tegn på noget, og pulsen er ved at være normal igen....

Anmeld

2. juli 2011

Maalene

Happiness skriver:

Tak søde! Ja er indtil videre sluppet for strækmærker... Frygter at de pludselig kommer snigende.. Ville være surt, når jeg nu er nået så langt uden...

Skal vi ikke også snart se et billede af prinsessens hule? Går det ellers godt`?

Ja, det kan jeg virkelig godt forstå søde - men må være begrænset, hvad der kan nå og komme af strækmærker nu

Er I helt klar til han kommer ud til jer?

Ja, det går rigtig godt med os begge to, nyder virkelig alle firnurlighederne inde fra maven, det er simpelthen fantastisk

Jo, det er da egentlig vidst snart ved at være tid, må blive fredag der bliver lagt nyt ind, der hedder det uge 30

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.