Møde i Århus 5/7 vol. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. juli 2011

Diana...

Hej Piger

Jeg bliver nød til at aflyse. Min morfar er desværre rigtig syg og det går kun en vej nu og det er sgu vildt hård så jeg kan ikke lige overskue at tage het til århus og slet ikke hvis min mor ringer og siger det er nu 

Så jeg melder lige pas denne gang. 

Håber i får en hyggelig dag. 

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. juli 2011

AnneBJ

Diana... skriver:

Hej Piger

Jeg bliver nød til at aflyse. Min morfar er desværre rigtig syg og det går kun en vej nu og det er sgu vildt hård så jeg kan ikke lige overskue at tage het til århus og slet ikke hvis min mor ringer og siger det er nu 

Kram

Det kan jeg godt forstå Diana, rigtig mange kram!!

Anmeld

3. juli 2011

Laura25

Mettemus skriver:

Hej piger,

Nu har vi lavet om i aftalerne et par gange, så her kommer en ny tråd med de endelige planer:

Jeg har bestilt bord til os på Hos Sofies Forældre i Frederiksgade 74 St Tv, 8000 Århus C til kl. 11 (tæt på Slapperas, samme gade, men tættere på banegården)

Jeg har bestilt plads til os i kælderen så vi har det lidt for os selv og så ungerne evt. kan ligge og lege på gulvet uden at der kommer alt for mange forbi og træder på dem.

til jer

Anmeld

3. juli 2011

Laura25

piadas skriver:

Nyt spørgsmål!

Ida er begyndt på grød for to dage siden, og hun skal jo nok også have noget på tirsdag så. Hvad gør I andre? Har I en termokande til varmt vand og har så grødpulver ved siden af eller kan man få dem til at varme noget på cafeen? What to do?

Der er diverse babymad (mos etc) på menukortet "Hos Sofies forældre"- jow jow, der mangler ikke noget.

Anmeld

4. juli 2011

PeruBaby

I maa have en rigtig god dag sammen. Ville saa gerne have vaeret med, men det kunne det svaere ikke passes ind i mine andre besoegs-planer. Er taget til Tyskland for at besoege min far her i weekenden. Men hav et fantastisk babymoede og send billeder  meget snart

Anmeld

4. juli 2011

Sofia

Diana... skriver:

Hej Piger

Kram

helt forståeligt Diana!

Anmeld

4. juli 2011

piadas

Diana... skriver:

Hej Piger

Kram

Det er jeg ked af at høre, Diana, men kan sagtens forstå din beslutning.

Vi ses næste gang!

Anmeld

4. juli 2011

piadas

Laura25 skriver:

Der er diverse babymad (mos etc) på menukortet "Hos Sofies forældre"- jow jow, der mangler ikke noget.

Hold da kæft - mener du det seriøst?

Det menukort glæder jeg mig til at se!

Anmeld

4. juli 2011

Laura25

piadas skriver:

Hold da kæft - mener du det seriøst?

Det menukort glæder jeg mig til at se!

Jeps, den er faktisk god nok- sammen med rugbrødshapsere og frugtbidder! De har også bleer på menuen?!

Anmeld

4. juli 2011

Laura25

Jeg glæder mig meget til at møde jer allesammen i morgen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.