Møde i Århus 5/7 vol. 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

929 visninger
19 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

Mettemus

Hej piger,

Nu har vi lavet om i aftalerne et par gange, så her kommer en ny tråd med de endelige planer:

Jeg har bestilt bord til os på Hos Sofies Forældre i Frederiksgade 74 St Tv, 8000 Århus C til kl. 11 (tæt på Slapperas, samme gade, men tættere på banegården)

Jeg har bestilt plads til os i kælderen så vi har det lidt for os selv og så ungerne evt. kan ligge og lege på gulvet uden at der kommer alt for mange forbi og træder på dem.

til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Sofia

1. juli 2011

AnneBJ

1. juli 2011

piadas

Helt kanon!

Jeg går ud fra, man selv skal have noget med, de kan ligge og lege på? Så overvejer jeg nemlig at tage vores legetæppe med - det er 100x150 cm, så der kan jo godt lægge et par unger eller tre på...

Anmeld

1. juli 2011

piadas

Nyt spørgsmål!

Ida er begyndt på grød for to dage siden, og hun skal jo nok også have noget på tirsdag så. Hvad gør I andre? Har I en termokande til varmt vand og har så grødpulver ved siden af eller kan man få dem til at varme noget på cafeen? What to do?

Anmeld

1. juli 2011

Maria-s

vi glæder os!

Anmeld

1. juli 2011

Sofia

piadas skriver:

Nyt spørgsmål!

Ida er begyndt på grød for to dage siden, og hun skal jo nok også have noget på tirsdag så. Hvad gør I andre? Har I en termokande til varmt vand og har så grødpulver ved siden af eller kan man få dem til at varme noget på cafeen? What to do?

Jeg ved ikke hvordan det fungerer med grød - men der er en microovn man frit kan bruge i kælderen

Anmeld

1. juli 2011

piadas

Sofia skriver:

Jeg ved ikke hvordan det fungerer med grød - men der er en microovn man frit kan bruge i kælderen

Tak!

Så er det jo bare at tage en skål, en ske og lidt pulver med. Mon ikke der så man kan låne lidt vand fra vandhanen!

Anmeld

1. juli 2011

Mettemus

piadas skriver:

Tak!

Så er det jo bare at tage en skål, en ske og lidt pulver med. Mon ikke der så man kan låne lidt vand fra vandhanen!

Der er vand i vandhanen 

Jeg tror sgu vi snupper et HiPP-glas den dag - det må være beregnet til den slags udflugter

Anmeld

1. juli 2011

piadas

Mettemus skriver:

Der er vand i vandhanen 

Jeg tror sgu vi snupper et HiPP-glas den dag - det må være beregnet til den slags udflugter

Men det er vel mos, ik'? Hmm, man skulle ikke tro, at jeg havde to store børn. Det er vist ved at være så længe siden, de var små, at jeg har glemt, hvordan det lige var jeg gjorde!

Så langt er vi slet ikke nået, at vi er nået til mosen - vi er stadig ved 5-6 teskefulde grød-stadiet!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.