tæller dage....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

483 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. juli 2011

BettesBetSki

Ja nu er jeg så en 12 dage over tid og stadig ingen mens, kun kvalme og hovedine.. og ja stadig negative tests.. Har fået tid ved lægen d. 12 for at få taget en blodprøve og tjekke om der er en lille blyp i mavsen.. Men tror ikke selv på at der er noget mere...

Tog en ÆL igår og den var positiv så håber vi ramte rigtigt denne gang.. synes bare det er hamrende svært at tælle dage i ens cyklus når man ik har haft sin mens. endnu... AAARRRGGGHHH hvorfor kan man ik bare trykke på en knap og så få en masse babystøv over sig og blive gravid???

at der snart sker noget for mig og alle jer andre herinde....

Babystøv til jer alle fra mig!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. juli 2011

Zanders_moar

Jeg er nysgerrig for at høre om du endelig fik mens/eller positiv blodprøve? Jeg er i samme både som dig. Idag er jeg gået 8 dage over og endnu er testene negative, på trods af murren i underlivet, trang til at tisse meget oftere end normalt og ømme babbedutter.

Anmeld

13. juli 2011

BettesBetSki

Anya75 skriver:

Jeg er nysgerrig for at høre om du endelig fik mens/eller positiv blodprøve? Jeg er i samme både som dig. Idag er jeg gået 8 dage over og endnu er testene negative, på trods af murren i underlivet, trang til at tisse meget oftere end normalt og ømme babbedutter.

hejsa.

Jeg fik desværre min mens. 12 dage over tid  Var så ærgelig, men så ku vi i det mindste komme igang med at prøve igen.. Bare så træls når man lige håbede at den var der denne gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.