Termin nået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. juli 2011

svanen73

Mor010711 skriver:

Det er faktisk lidt sjovt at ligeså snart der er en plan for hvad der skal ske, så melder baby sin ankomst. 

Men det kan da godt være at ved at I bare har ligget og puttet og du har været helt afslappet, så har din krop været klar. 

Dén prøver jeg 

Og ikke mindst... Tillykke med dit lille vidunder 

Lol ja...de skal trues de små

Tror du har ret...jeg har haft en rimelig hård graviditet og vidste jeg ville få et stort barn og trods jeg har udtrykt bekymring over baby størrelse lige fra start, er jeg ik blevet hørt på af JM

Så har fra ca. uge 35 været godt anspændt...så ja, tænker at den tid til igangsættelse har givet ro i kroppen, så det er kommet af sig selv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. juli 2011

Krussedulle

Jeg gik til 41+3, og så gik vandet helt spontant .... Fødte lige under 5 timer senere (41+4)

Anmeld

2. juli 2011

Zibi_84

svanen73 skriver:

Jeg har lige født for 1½ uge siden...gik 10 dage over tid. De vil ik gøre noget så længe du og baby har det fint.

Dog skulle jeg ringe til FG når jeg var 41+2 og få en tid til samtale (igangsættelse) dagen efter. Vi kunne selv bestemme om vi ville sættes i gang eller se tiden an...Jeg fik en tid til dagen efter, dog gik vandet af sig selv om aftenen da vi lå i ske

SVANE: Synes godt nok det er lidt skræmmende at du ikke er blevet hørt! Da jeg så et billede af din mave for nogle uger siden, var min første tanke. Hold op en (meget smuk) men kæmpe stor mave...der må da ligge et stort barn der inde. Hvad blev han egentlig skønnet til inden fødslen?

Anmeld

2. juli 2011

Mor010711

Krussedulle skriver:

Jeg gik til 41+3, og så gik vandet helt spontant .... Fødte lige under 5 timer senere (41+4)

Hmm kunne godt lyde som om at dem der får denne besked, ender med at gå (næsten) 2 uger over. 

Havde bare håbet at nogen havde en solstrålehistorie. Men ja... man må jo også være realistisk 

Anmeld

2. juli 2011

svanen73

Zibi_84 skriver:

SVANE: Synes godt nok det er lidt skræmmende at du ikke er blevet hørt! Da jeg så et billede af din mave for nogle uger siden, var min første tanke. Hold op en (meget smuk) men kæmpe stor mave...der må da ligge et stort barn der inde. Hvad blev han egentlig skønnet til inden fødslen?

Jeg var til JM om fredagen, hvor han blev skønnet 3800gr. Hun nærmest forsikrede mig om han ik kom over 4kg syns oz hun burde ha haft fokus på min højde og drøjde.

Han blev født tirsag med en vægt på 4440gr...på FG var de dog slet ik i tvivl om et stort barn.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.