Termin nået

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. juli 2011

Mor010711

nutche skriver:

ved mig hjalp en tur i føtex

Jamen så tager jeg da også lige en tur i føtex 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. juli 2011

Lone Jakobsen

Mor010711 skriver:

Jamen så tager jeg da også lige en tur i føtex 

jeg krydser fingre

Anmeld

1. juli 2011

Minmio

Jeg fik bestilt tid til igangsættelse, men efter en meget ordenlig omgang "hygge" med manden gik fødslen igang af sig selv den nat 

Anmeld

1. juli 2011

Mor010711

tatii72 skriver:

Jeg fik bestilt tid til igangsættelse, men efter en meget ordenlig omgang "hygge" med manden gik fødslen igang af sig selv den nat 

Endnu et ammestueråd  Jeg må prøve det. Selvom jeg efterhånden synes det er ret så besværligt med den store mave 

Anmeld

1. juli 2011

Minmio

Endnu et ammestueråd  Jeg må prøve det. Selvom jeg efterhånden synes det er ret så besværligt med den store mave

he he he det er rigtigt Men det stoppede ikke mig, for jeg havde besluttet mig for at jeg ville have baby ud

Vi gjorde det ved 12 tiden og klokken 3 om natten startede veerne 

Men om det var sex eller om det bare var tid ved jeg ikke, men prøv det for resten jeg gik en uge over tid.

Anmeld

2. juli 2011

Zibi_84

Kan sagtens sætte mig ind i din situation og frustrationer!! Når man endelig er nået målet, så føles evt. 14 dage som opslidende lang tid! Jeg er gået 6 dage over termin, og var til JM for 3 dage siden. Hun sagde at jeg slet ikke var åben endnu eller klar til at gå i fødsel. Hun måtte opgive at lave en hindeløsning...Blev så ubeskrivelig ked af det  Uanset hvor længe du skal gå over tid, så håber jeg på at ventetiden bliver til at holde ud!  for dig!

Anmeld

2. juli 2011

Zibi_84

Forresten et lille råd. Jeg ringe til Afsnit for gravide af anden årsag. Og en ældre JM sagde til mig at jeg skulle have sex med min mand, da hans sæd kan være med til at modne livmoren.

Anmeld

2. juli 2011

Mor010711

Zibi_84 skriver:

Forresten et lille råd. Jeg ringe til Afsnit for gravide af anden årsag. Og en ældre JM sagde til mig at jeg skulle have sex med min mand, da hans sæd kan være med til at modne livmoren.

JM ville ikke engang undersøge mig indvendigt, for de beskrivelser jeg havde givet omkring hvordan jeg havde det, var tydelige tegn på at intet var på vej. Mest af alt havde jeg bare lyst til at vræle, men holdt det dog i mig indtil jeg kom ud. Ja det er åndssvagt, men hormonerne styrer alt lige i øjeblikket 

Men nu når jeg lige har fået slugt beskeden, så er det jo ikke så slemt endda. Så længe mit barn er sundt og har det godt. 

Har godt hørt den der med sex og sæd. Men de kloge siger at mænd slet ikke kan producere så meget sæd a gangen, som der skal til for at der kommer en reaktion. Det ville jo også være lidt mærkeligt hvis det kunne sætte gang i noget. Jeg mener, så kunne det jo også sagtens ske tidligere i graviditeten. 

Men derfor kan man jo godt hygge lidt med sin dejlige mand 

Krydser fingre for at du snart skyder din lille bebs ud 

Ventetiden er hård nu

Anmeld

2. juli 2011

svanen73

Mor010711 skriver:

Godformiddag damer 

Jeg har nået min termin idag og det er skønt 

Men jeg var til jordemoder igår som sagde at sådan som barnet lå og sådan som jeg beskrev at jeg havde det, så det ud som om at jeg sagtens kunne gå 14 dage over og at der skulle noget igangsættelse til når jeg er 41+6. Jeg behøver vel ikke at fortælle at det var lidt nedslående nyheder?

Men jeg ville høre om der er andre der har fået denne eller lignende besked og hvordan det endte ud. ALtså skulle der igangsættelse til eller kom det helt af sig selv og hvornår??

Øv hvor jeg ikke har lyst til at vente 14 dage endnu 

Jeg har lige født for 1½ uge siden...gik 10 dage over tid. De vil ik gøre noget så længe du og baby har det fint.

Dog skulle jeg ringe til FG når jeg var 41+2 og få en tid til samtale (igangsættelse) dagen efter. Vi kunne selv bestemme om vi ville sættes i gang eller se tiden an...Jeg fik en tid til dagen efter, dog gik vandet af sig selv om aftenen da vi lå i ske

Anmeld

2. juli 2011

Mor010711

svanen73 skriver:

Jeg har lige født for 1½ uge siden...gik 10 dage over tid. De vil ik gøre noget så længe du og baby har det fint.

Dog skulle jeg ringe til FG når jeg var 41+2 og få en tid til samtale (igangsættelse) dagen efter. Vi kunne selv bestemme om vi ville sættes i gang eller se tiden an...Jeg fik en tid til dagen efter, dog gik vandet af sig selv om aftenen da vi lå i ske

Det er faktisk lidt sjovt at ligeså snart der er en plan for hvad der skal ske, så melder baby sin ankomst. 

Men det kan da godt være at ved at I bare har ligget og puttet og du har været helt afslappet, så har din krop været klar. 

Dén prøver jeg 

Og ikke mindst... Tillykke med dit lille vidunder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.